McDonald’s przeprasza za logo w Łazienkach Królewskich

Informacja Prasowa - 02.09.2019
176

McDonald's przeprasza za logo w Łazienkach Królewskich

Na łamach Gazety Wyborczej ukazały się przeprosiny McDonalda za postawienie w Łazienkach Królewskich, nieopodal Pałacu na Wodzie, dużej platformy z logo sieci. Ta akcja towarzyszyła pokazowi polskiej projektantki Gosi Baczyńskiej pt. „Per aspera ad astra”.

Bardzo przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci pojawieniem się logo McDonald’s w Łazienkach Królewskich.

W wartościach naszej firmy szacunek dla dziedzictwa kulturowego zajmuje istotne miejsce. Zapewniamy, że w codziennych działaniach McDonald’s w Polsce kierujemy się zasadą ochrony ważnych historycznie miejsc i przestrzeni.

Żałujemy, że zaistniała sytuacja miała miejsce. Logo naszej firmy miało być elementem scenografii wieczornego zamkniętego pokazu mody, którego byliśmy partnerem i nie powinno było zostać wyeksponowane w godzinach otwarcia parku.

Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja więcej się nie powtórzyła – napisała sieć fast foodów w ogłoszeniu prasowym.

 

– Łazienki Królewskie są naszym wspólnym dobrem. Rozumiem, że władze parku, wynajmując powierzchnie i przestrzenie, szukają dodatkowych funduszy przeznaczonych na utrzymanie Łazienek w dobrym stanie. Osobiście nie mam z tym żadnego problemu. Są jednak granice, właśnie dobrego smaku, które nie powinny być przekraczane – skomentował tą akcję Jerzy Ciszewski, CEO Hanami Communications,

źródło: Gazeta Wyborcza

 

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...