McDonald's przeprasza za logo w Łazienkach Królewskich
Na łamach Gazety Wyborczej ukazały się przeprosiny McDonalda za postawienie w Łazienkach Królewskich, nieopodal Pałacu na Wodzie, dużej platformy z logo sieci. Ta akcja towarzyszyła pokazowi polskiej projektantki Gosi Baczyńskiej pt. „Per aspera ad astra”.
Bardzo przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci pojawieniem się logo McDonald’s w Łazienkach Królewskich.
W wartościach naszej firmy szacunek dla dziedzictwa kulturowego zajmuje istotne miejsce. Zapewniamy, że w codziennych działaniach McDonald’s w Polsce kierujemy się zasadą ochrony ważnych historycznie miejsc i przestrzeni.
Żałujemy, że zaistniała sytuacja miała miejsce. Logo naszej firmy miało być elementem scenografii wieczornego zamkniętego pokazu mody, którego byliśmy partnerem i nie powinno było zostać wyeksponowane w godzinach otwarcia parku.
Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja więcej się nie powtórzyła – napisała sieć fast foodów w ogłoszeniu prasowym.
– Łazienki Królewskie są naszym wspólnym dobrem. Rozumiem, że władze parku, wynajmując powierzchnie i przestrzenie, szukają dodatkowych funduszy przeznaczonych na utrzymanie Łazienek w dobrym stanie. Osobiście nie mam z tym żadnego problemu. Są jednak granice, właśnie dobrego smaku, które nie powinny być przekraczane – skomentował tą akcję Jerzy Ciszewski, CEO Hanami Communications,
źródło: Gazeta Wyborcza