Mateusz Bąska, objął stanowisko Business Transformation Practice Lead w Publicis Groupe

Informacja Prasowa - 24.04.2023
252

Będzie odpowiadał za rozwój oraz tworzenie produktów i usług z obszaru transformacji biznesowej, digitalowej i commerce’owej

Mateusz Bąska, dotychczas Head of Consulting w Unity Group, objął stanowisko Business Transformation Practice Lead w Publicis Groupe i będzie odpowiadał za rozwój oraz tworzenie produktów i usług z obszaru transformacji biznesowej, digitalowej i commerce’owej.

 Mateusz Bąska, pokieruje projektami transformacji biznesowej zarówno dla klientów jak i wspierającymi cyfryzację grupy. Kluczowym kierunkiem rozwoju oferty transformacyjnej Publicis Groupe, skierowanej do klientów, będzie dodawanie kolejnych nowatorskich produktów, które zwiększają chęć zakupu i lojalność konsumentów oraz podnoszą jakość doświadczeń na całej ścieżce kontaktu z marką.

– Mateusz wnosi do naszej organizacji imponujące doświadczenie w wykorzystaniu wiedzy biznesowej i technologicznej, które zdobył pracując dla najbardziej wymagających przedsiębiorstw w kluczowych gałęziach gospodarki. Klienci, poszukujący z nami nowych kierunków rozwoju biznesu, doskonale rozumieją, że proces transformacji cyfrowej wymaga łączenia kompetencji analitycznych, strategicznych, kreatywnych i digitalowych z innowacyjnym myśleniem o narzędziach, technologiach i systemach IT, które pozwalają odblokowywać wzrost sprzedaży i wartości marek. Mamy już duże doświadczenie w projektach transformacyjnych realizowanych dla największych firm, a teraz, dzięki Mateuszowi, chcemy je realizować z jeszcze większą skutecznością – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich.

Mateusz Bąska będzie blisko współpracował z ekspertami strategii, kreacji, mediów i commerce wszystkich agencji, by w obszarze technologicznym wspólnie wypracowywać rozwiązania odpowiadające na wyzwania klientów, ale także podnoszące efektywność, jakość i komfort pracy w Publicis Groupe. Jego kompetencje będą również wykorzystywane w programie akceleracyjnym dla startupów – NextTechNow by Publicis Groupe.

Przed dołączeniem do Publicis Groupe przez 10 lat związany był z Unity Group, gdzie jako Head of Consulting, pracował z kadrą zarządzającą, tworząc strategie rozwoju architektury IT wspierające rozwój biznesu klientów. W ostatnim czasie prowadził projekty commerce transformation w segmencie B2B i B2C, pomagając firmom w budowie kanału sprzedaży online lub w jego skalowaniu, zarówno w obszarze technologicznym, budując od podstaw i rozwijając architekturę IT, jak i biznesowym, dostarczając klientom wiedzę i dobre praktyki tworzenia i rozwoju kanału online. Ma na swoim koncie projekty realizowane w branżach: handlowej, motoryzacyjnej, transportowej, handlowej, przemysłowej i usługowej. Projektował rozwiązania dostarczające spójne doświadczenia konsumenta w firmach wdrażających strategię omnichannel oraz dla producentów chcących rozpocząć sprzedaż bezpośrednią (Direct-To-Consumer). Zajmował się także budowaniem i wdrażaniem systemów informatycznych, kluczowych w procesach cyfryzacji i optymalizacji procesów biznesowych.

 

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...