Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC
Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater – Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
Kampania promuje internet z inteligentnym oprogramowaniem wifi, które automatycznie optymalizuje sygnał w dalszych częściach domu. Oferta obejmuje bezpłatną i wygodną aplikację UPC Connect do zarządzania domową siecią wifi oraz UPC WIFI POD – inteligentny, samouczący się wzmacniacz sygnału wifi.
– Nasza platforma kreatywna ewoluuje. W najnowszej kampanii obok UPCeusza, odsłaniamy nową twarz technologii w wyjątkowej osobie Marcina Prokopa i jego naprawdę wysokie wymagania. Bo jeśli sięgać po gwiazdę, to dużego formatu – mówi Magdalena Banasik, senior copywriter w K2 Create.
Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, działania OOH, digital oraz social media. Spot wyreżyserował Paweł Borowski, produkcją zajęło się studio Baltica, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno.
Link do kampanii: https://www.upc.pl/.