Marcin Herra inwestorem i członkiem zarządu w Brand Boosters

Informacja Prasowa - 25.04.2019
0

Marcin Herra inwestorem i członkiem zarządu w Brand Boosters

Do zarządu Brand Boosters, internetowej platformy specjalizującej się w marketingu dla mikro, małych i średnich firm dołączył doświadczony i wielokrotnie nagradzany manager – Marcin Herra.  Przedsiębiorca został także współwłaścicielem spółki. Będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój w tym między innymi międzynarodową działalność firmy.

Brand Boosters to Internetowy System Zarządzania Reklamą stworzony z myślą o mikro, małych i średnich firmach. Przedsiębiorcy w jednym miejscu mają dostęp do wielu narzędzi marketingowych, tak opakowanychby w jak najbardziej efektywny sposób wspierać sprzedaż. Założycielem i prezesem zarządu Brand Boosters jest Piotr Glinkowski.

Postawiliśmy na dużą automatyzację marketingu i client service. Nasi klienci mają do dyspozycji platformę, który bardzo usprawnia pracę i wymianę informacji. Naszym głównym produktem są autorskie lejki sprzedażowe wyciskające maksimum z marketingu internetowego. Siedem miesięcy od startu rozwijamy się zgodnie z wcześniej przyjętymi założeniami. Zgłosiło się do nas już 1200firm. Na platformie zarejestrowanych jest ponad 220, a obecnie obsługujemy 103 klientów – wylicza założyciel Brand Boosters.

Marcin Herra specjalizuje się w ciekawych i złożonych przedsięwzięciach. Był współodpowiedzialny za sukces Euro 2012 jako prezes zarządu PL.2012 – spółki odpowiedzialnej za publiczne przygotowania do piłkarskich Mistrzostw Europy. Na swoim koncie ma także przygotowanie i organizację Mistrzostw Europy w piłce ręcznej, Men’s EHF EURO 2016. Zarządzał przedsiębiorstwami w obszarze paliw i chemii pracując w Polsce jak i wielu projektach międzynarodowych między innymi w Holandii, Rosji, Serbii oraz Anglii. Był również prezesem zarządu Stadionu Narodowego a obecnie wprowadza na rynek i zarządza Areną Gliwice, która jest jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów w Polsce. Dziś Herra to nie tylko odnoszący sukcesy manager ale także inwestor oraz anioł biznesu wspierający perspektywiczne i innowacyjne firmy.

– Moja decyzja o zaangażowaniu w przedsięwzięcie Brand Boosters związana jest z trzema kluczowymi czynnikami. Po pierwsze jakość. Wśród wielu rozwiązań w obszarze martechowym  Brand Boosters wyróżnia się moim zdaniem efektywnością i konkretną wartością dla Klientów. Po drugie rozwój. Dostarczając łatwych, intuicyjnych i skutecznych rozwiązań małym i średnim przedsiębiorcom sprawiamy, że mogą obsługiwać więcej Klientów, sprzedawać więcej i zarabiać więcej. To ważne w każdej szerokości geograficznej. Po trzecie ludzie. Piotr Glinkowski buduje świetny Zespół, których łączy pasja, zaangażowanie, profesjonalizm oraz chęć stworzenia fajnej firmy z dobrym klimatem do działania. Cieszę się, że jako inwestor i współwłaściciel mogę współtworzyć Brand Boosters.

Zaangażowanie w Brand Boosters tak doświadczonego managera jak Marcin Herra to jasny sygnał jak poważnie myślimy o rozwoju firmy i wyjściu na zagraniczne rynki. Z poziomu spółki to znacznie więcej niż kapitał inwestycyjny, to gigantyczne wsparcie oraz olbrzymi zastrzyk wiedzy i doświadczenia. Marcin zarządzał największymi projektami realizowanymi w XXI wieku w naszym kraju. Jego umiejętności managerskie przydałyby się w każdej firmie w Polsce, tym bardziej jestem szczęśliwy, że wspólnie szykujemy małą marketingową rewolucję. Prywatnie – cholernie się cieszę, bo od dnia gdy stawiałem pierwsze kroki w biznesie Marcin Herra stanowił dla mnie wzór skutecznego managera, który stawia na wartości i strategię. Dziś jesteśmy partnerami – zaznacza Piotr Glinkowski.

Celem Brand Boosters na 2019 rok jest wyjście na zagraniczne rynki oraz uruchomienie aplikacji automatyzującej prowadzenie marketingu internetowego 360 stopni. W obu przypadkach prace są bardzo zaawansowane. W ostatnich tygodniach spółka uruchomiła platformę copywriterską GhostMe, na której czele stanął Roman Osica.

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...