
Magdalena Pohrybieniuk – Nowa Head Działu Komunikacji w Ceramice Paradyż
Informacja Prasowa - 12.10.2023Do zespołu marketingu Ceramiki Paradyż, producenta i dostawcy ceramiki, spieków wielkoformatowych TRI-D dołączyła Magdalena Pohrybieniuk
We wrześniu 2023 do zespołu marketingu Ceramiki Paradyż, producenta
i dostawcy ceramiki, spieków wielkoformatowych TRI-D dołączyła Magdalena Pohrybieniuk, obejmując stanowisko Head Działu Komunikacji. Jej obecność w zespole przyczyni się do dalszego rozwoju firmy zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, co stanowi ważny element strategii marki.
Magdalena Pohrybieniuk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie Public Relations, osiągając sukcesy po stronie agencji, jak i po stronie klienta. Jej kariera rozpoczęła się w Agencji BBDO oraz Spin Communications. W kolejnych latach rozwijała swoje kompetencje, pracując między innymi dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, gdzie miała znaczący wpływ na działania związane z komunikacją, obsługą mediów oraz organizacją wydarzeń towarzyszących otwarciu i wystawie stałej, zarówno w skali lokalnej, jak i międzynarodowej.
Dodatkowo, Magdalena Pohrybieniuk specjalizuje się w obszarze komunikacji marek Premium z branży fashion i design. Przed dołączeniem do zespołu Ceramiki Paradyż, kierowała projektami PR w agencji Warsaw Creatives, gdzie miała okazję współpracować z takimi markami, jak Tous, HalfPrice, OMNIRES, Invest Komfort i innymi.
„To dla mnie zaszczyt móc pracować dla tak dużej i świadomej marki jaką jest Ceramika Paradyż. To, że firma ta istnieje na polskim rynku już prawie 35 lat i jest obecna w tej chwili na 52 światowych rynkach jest dla mnie ogromnym wyzwaniem i z wielką przyjemnością się go podejmuję” – mówi Magdalena Pohrybieniuk, Head Działu Komunikacji Ceramiki Paradyż.
Jej zamiłowanie do designu i wnętrz, połączone z bogatym doświadczeniem w komunikacji dla marek prestiżowych, stanowią cenny kapitał, który wzmocni zespół i pozycję Ceramiki Paradyż na arenie międzynarodowej. W nowej roli, Magdalena Pohrybieniuk będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki na rynku polskim i rynkach międzynarodowych, zarówno w kontekście produktowym, innowacji i wdrożeń czy projektów specjalnych, kreowanie komunikacji wewnętrznej, PR korporacyjny, ESG i CSR.
Comments
