LPP planuje w przyszłym roku zwiększyć sprzedaż internetową o 100%

Redakcja PR - 22.09.2017
239

LPP planuje w przyszłym roku zwiększyć sprzedaż internetową o 100%

Zarząd LPP S.A. poinformował w swoim komunikacie, że 21 września br. podjęli decyzję o przyjęciu celów spółki na przyszły rok. W założeniach znalazł się zapis o planowanym wzroście sprzedaży internetowej o 100%. Właściciel marki Reserved planuje więc ofensywę internetową.

Wzrost sprzedaży z pewnością wiąże się z założeniem uruchomienia sklepów internetowych dla czterech nowych krajów (Bułgaria, Chorwacja, Serbia, Słowenia). Pozwoli to na obecność wszystkich marek LPP w internecie w 16 krajach na świecie.

Spółka z założenia chce w każdym kolejnym roku wchodzić na przynajmniej jeden rynek zagraniczny. W komunikacie czytamy, że w 2018 roku za cel LPP obrała Izrael oraz Słowenię, gdzie planuje uruchomić sklepy franczyznowe oraz własne. Przy takim założeniu na koniec przyszłego roku spółka będzie obecna za pomocą kanałów sprzedaży tradycyjnej w 23 krajach.

Oprócz tego planowany jest również wzrost powierzchni handlowej na całym świecie o 10% w stosunku do roku 2017. Największy wzrost powierzchni planowany jest w Polsce (o 547,7 tys. m2), jednak spółka uwzględnia również wzrost na rynkach europejskich oraz Bliskim Wschodzie.

Jak widać, LPP S.A. ma jasno określone cele na przyszły rok. Są one kontynuacją ekspansji zagranicznej, którą spółka realizuje. Trzy tygodnie temu na londyńskim Oxford Street został otwarty pierwszy sklep marki Reserved. Takie działania przynoszą efekt, bo od początku roku akcje spółki na giełdzie podrożały o 55%.

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...