Reserved rusza na podbój Londynu – pierwszy sklep na prestiżowej Oxford Street

Redakcja PR - 08.09.2017
180

Reserved rusza na podbój Londynu – pierwszy sklep na prestiżowej Oxford Street

Polska marka Reserved 6 września otworzyła swój pierwszy, flagowy sklep w Londynie. Tłumy ludzi, którzy pojawili się na otwarciu, świadczą o skuteczności kampanii promocyjnej, jaką LPP prowadziło w ostatnich dniach w mieście nad Tamizą.

Marka postanowiła wejść na brytyjski rynek w wielkim stylu – powierzchnia sklepu to ponad 3000 m2, a projektowanie wnętrza przy współpracy z polskimi firmami pochłonęło prawie 20 mln złotych. Sama prestiżowa lokalizacja na Oxford Street to kolejny koszt czynszu w kwocie około 120 mln złotych w najbliższych 10 latach.

Kampania promocyjna otwarcia sklepu marki Reserved również została przeprowadzona z rozmachem. LPP zaprosiło do współpracy Kate Moss, która cieszy się dużą popularnością na wyspach. Dodatkowo, na kilka dni przed otwarciem sklepu, wyświetlana była reklama marki na stacji metra Oxford Circus, a cały Londyn został obwieszony plakatami z wizerunkiem brytyjskiej modelki.

 

 

Przemyślane działania promocyjne przyniosły efekt – na otwarciu sklepu pojawiły się tłumy. Jak przyznaje prezes LPP, Marek Piechocki, jest to jeden z pierwszych kroków do zbudowania rozpoznawalności marki na skalę światową. Londyn, jako stolica mody, jest z pewnością właściwą lokalizacją do rozpoczęcia budowania globalnej wartości marki i samej LPP.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...