LoveBrands Group – agencją komunikacji Trilux Polska

Informacja Prasowa - 08.08.2022
171

Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego projektu, komunikację produktową i korporacyjną, tworzenie contentu reklamowego oraz obsługę mediów społecz

LoveBrands Group – agencją komunikacji Trilux Polska

 

Agencja LovBrands Group rozpoczęła współpracę z firmą Trilux, wiodącym, niemieckim producentem opraw i systemów oświetleniowych. Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego projektu, komunikację produktową i korporacyjną, tworzenie contentu reklamowego oraz obsługę mediów społecznościowych.

Firma Trilux oferuje nie tylko innowacyjne produkty w segmencie premium, ale także fachowe doradztwo i projekty instalacji pod klucz, skrojone dokładnie na miarę potrzeb Klienta. W roku 1912, nieco ponad trzydzieści lat po wynalezieniu żarówki przez Thomasa Edisona, Wilhelm Lenze założył w miejscowości Menden w regionie Sauerland „Manufakturę elementów oświetleniowych”. 110 lat później Trilux jest obecny w 50 krajach, zatrudniając 5000 osób i mając w portfolio również tysiące realizacji. Teraz, wraz z Agencją LoveBrands Group, Trilux wystartował z kampanią komunikacyjną na polskim rynku.

„Po rynku niemieckim, dla Triluxa przyszedł czas na inne regiony europejskie. Chcemy stać się prawdziwym lovebrandem w polskiej branży oświetleniowej i zaistnieć jako marka innowacyjna – dostawca nie tyko opraw, ale personalizowanych systemów oświetleniowych, stawiających potrzeby człowieka w centrum. Zgodnie z ideą „SIMPLIFY YOUR LIGHT”, oprócz jakości i rachunku ekonomicznego, ogromną wagę przykładamy również do łatwości planowania, instalacji i eksploatacji naszych rozwiązań. Bogate doświadczenie, poparte wynikami oraz grono specjalistów na pokładzie agencji – sprawiły, że to właśnie LoveBrands wspierać nas będzie w budowaniu rozpoznawalności i silnej marki na polskim rynku” – mówi Karolina Polkowska, Marketing Manager CEE, Trilux Polska.

„Ta współpraca to dla nas duży powód do dumy i wyzwanie komunikacyjne, na które zacieramy ręce! Dołożymy wszelkich starań, aby również na polskim rynku Trilux był kojarzony z jakością i zrównoważonym rozwojem, który przynosi nie tylko oddech dla planety, ale też realne oszczędności dla klientów – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Group – prowadzenie komunikacji dla firmy, która w swoim DNA jasno określa swoje wartości to dla agencji ogromna przyjemność. Trilux działa tu i teraz, jednocześnie wybiegając myślą w przyszłość i wyznaczając nowe rynkowe standardy więc ta filozofia działania jest bardzo spójna z tym, czym kierujemy się w LoveBrands Group.”

 Obsługą projektu zajmować się będzie zespół Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs, w składzie Izabela Hoppe i Elżbieta Tymkowska.

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...