Lider e-edukacji – Tutore Poland nowym klientem 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 13.09.2022
233

Z początkiem września agencja 38 Content Communiaction rozpoczęła współpracę z Tutore Poland

Lider e-edukacji – Tutore Poland nowym klientem 38 Content Communication

Z początkiem września agencja 38 Content Communiaction rozpoczęła współpracę z Tutore Poland – liderem e-edukacji w kraju. W ramach działań dla klienta agencja będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną związaną z fuzją spółki, a także przygotowanie i wdrożenie strategii PR, pozycjonowanie ekspertów oraz employer branding.

Tutore łącząc siły z siecią szkół językowych ProfiLingua oraz przejęciem pakietu kontrolnego w spółce Lang Media stał się największym podmiotem na rynku nowoczesnej edukacji w Polsce. Po fuzji Tutore Poland zatrudnia ponad 2000 nauczycieli i obsługuje około 100 000 klientów.

– Poszukiwaliśmy agencji PR, która wesprze nas w procesie komunikacji fuzji, ale też przygotuje dla nas strategię komunikacji korporacyjnej i employer brandingowej. Dzięki rekomendacji menadżerów z kilku zaufanych źródeł zdecydowaliśmy się na wybór 38 Content Communication. Zależy nam na zbudowaniu opinii o Tutore Poland, jako nowoczesnej platformie do nauki i jednocześnie solidnym, godnym zaufania pracodawcy. Wiem, że jesteśmy w rękach profesjonalistów  – mówi Marcin Grzelak, prezes Tutore Poland.

Współpraca zakłada działania z obszaru PR korporacyjnego, komunikacji branżowej oraz employer brandingu. Agencja 38 Content Communiaction odpowiada także za przygotowanie strategii PR spółki.

– W ramach współpracy z liderem e-edukacji w Polsce będziemy mówić o nowoczesnych metodach nauczania, nowych technologiach i możliwościach, jakie daje kształcenie na miarę potrzeb konsumenta 5.0. Mamy świadomość, że kształtowanie kompetencji przyszłości ma dziś ogromne znaczenie i cieszymy się, że dzięki współpracy z Tutore Poland będziemy wspierać ten proces mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Za działania strategiczne odpowiada CEO agencji – Katarzyna Życińska. Działania PR realizuje zespół w składzie: Magdalena Galant, Group Account Manager oraz Paulina Stępień, PR & Content Manager i Michał Sikorski, PR Consultant.

Agencja 38 Content Communication, będąca częścią 38 Group, powstała w 2010 r. Realizuje kampanie i prowadzi działania contentowe dla największych marek w Polsce m.in. Grupy LUX MED, Grupy Atlas, Accor, Iron Mountain, ElectroMobility Poland, Ministerstwa Klimatu, Kaufland, Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, Glovo, Romet. Agencja prowadzona przez Katarzyną Życińską ma na swoim koncie wyróżnienia w najważniejszych konkursach marketingowych w branży, takich jak Złote Spinacze czy Golden Arrow. W ostatnim rankingu agencji public relations PR Check Agencja 38 Content Communication zajęła 3 miejsce pod względem przychodów oraz 4 miejsce pod względem fee income. Z kolei 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.

Comments

comments

233
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...