Kosmetyki Team X x Ingrid sprzedane w jeden dzień

Informacja Prasowa - 19.05.2021
84

Kosmetyki Team X x Ingrid sprzedane w jeden dzień

Kosmetyki Team X x Ingrid sprzedane w jeden dzień

W niecałe 24h sprzedano pierwszą partię kolekcji kosmetyków Team X, który jest jedyną konkurencją Ekipy Friza w Polsce. Projekt podbił YouTube’a – od startu 9 maja zanotował już prawie 200 milionów wyświetleń. Teraz zespół topowych influencerów bije kolejne rekordy.

Natalia “Natsu” Kaczmarczyk (1.1 mln fanów na Instagramie), Monika Kociołek (850 tys.), Julia Żugaj (720 tys.) oraz Patrycja Mołczanow (490 tys.) z projektu Team X we współpracy z polską marką Ingrid Cosmetics stworzyły linię kosmetyków do makijażu. Premiera produktów miała miejsce 11 maja. Za realizację projektu ze strony influencerek odpowiada Spotlight Agency.

Projekt Team X x Ingrid to 4 minikolekcje: Juicy należąca do Natalii Natsu Karczmarczyk, Mona autorstwa Moniki Kociołek, Ember Julii Żugaj oraz kolekcja Miracle, którą stworzyła Patrycja Mołczanow. Zawierają one łącznie 16 produktów – pomadki, błyszczyki, mascarę, bazę rozświetlającą, palety do konturowania i palety cieni do powiek. Kosmetyki nawiązują do Teamowych kolorów dziewczyn, a promująca je piosenka “Barwy” osiągnęła już ponad 5 mln wyświetleń na YouTube, z czego ponad milion w niecałą dobę od premiery. Utwór na wiele dni zajął pierwsze miejsce na karcie na czasie z hitami platformy.

Prace nad kolekcją rozpoczęły się na początku tego roku. Influencerki były zaangażowane na każdym etapie produkcji. – Zależało nam na tym, aby stworzyć jakościowe produkty, ale też takie, z którymi influencerki mogą się utożsamiać, dlatego dziewczyny były zaangażowane w produkcję od samego początku i miały realny wpływ na finalny kształt swojej kolekcji, każdy kolor i skład kosmetyku. Autentyczność w influencer marketingu to podstawa sukcesu – mówi Olivia Drost, managing partner agencji Spotlight, reprezentującej Team X.

Zanim jednak kosmetyki trafiły na sklepowe półki, na stronie drogerii Hebe zanotowano znaczny wzrost wyszukiwań haseł, związanych z kolekcją. W przeddzień premiery na www.hebe.pl było ponad 100 tys. wyszukiwań hasła Team X, a w dniu premiery 20 tys. wyszukiwań palety Natalii Natsu Karczmarczyk. Produkty wyprzedały się w ciągu jednego dnia od premiery, a niektóre nadal pozostają niedostępne. – Spodziewaliśmy się dużego popytu na tę kolekcję, ale sold-out poszczególnych produktów w ciągu 24h i tak nas zaskoczył. Wciąż pracujemy nad tym, aby na bieżąco uzupełniać braki, aby wszyscy chętni fani mogli cieszyć się produktami swoich idolek – zapewnia Karina Kaliszczak, szef marketingu Ingrid Cosmetics.

Ceny kosmetyków wahają się od 23.99 zł do 59.99 zł. Dodatkowo marka Ingrid Cosmetics ogłosiła konkurs, w którym 12 laureatów otrzyma roczny zapas kosmetyków, a 4 z nich pojawi się na warsztatach makijażowych z dziewczynami oraz wizażystką Magdaleną Wołosewicz.

Produkty są do nabycia online na stronie Hebe oraz we wszystkich stacjonarnych drogeriach Hebe w całej Polsce.

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...