Agencja Komunikacja Plus od pięciu lat na rynku
W ciągu pięciu lat od powstania agencja prawie pięciokrotnie powiększyła zespół, dołączyła do Związku Firm Public Relations, a pod koniec zeszłego roku zdobyła pięć statuetek w konkursie Złote Spinacze.
Zobacz: Pełna lista laureatów konkursu Złote Spinacze
Komunikacja Plus za pośrednictwem dwóch biur – w Warszawie i we Wrocławiu – obsługuje kilkunastu klientów w całej Polsce, w tym m.in. KGHM Polska Miedź, Amazon Polska, Kraft Heinz, PGNiG czy EDF Polska. Agencja od początku swojego istnienia mocno stawia na doradztwo strategiczne oparte o pogłębione analizy zespołu ekspertów.
Cały czas konsekwentnie pozostajemy wierni temu założeniu, które pozwala skutecznie działać w coraz bardziej dynamicznej i często nieprzewidywalnej rzeczywistości – podkreśla Tomasz Alberski, założyciel i prezes Komunikacji Plus.
Agencja postawiła także na rozwój komunikacji zintegrowanej, dostosowanej do aktualnych możliwości technologicznych i potrzeb nowych pokoleń odbiorców, zwłaszcza z tzw. generacji Z.
Organizacje, nie tylko biznesowe, ale również samorządowe czy społeczne, coraz lepiej rozumieją jak ważna jest siła wizerunku i jego konsekwentna budowa zarówno w świecie offline, jak i online. Dobrym przykładem jest tu obszar employer brandingu. W ostatnich latach bardzo zyskał on na znaczeniu i jest dla nas przestrzenią, w której możemy prowadzić wiele innowacyjnych działań – mówi Tomasz Alberski.
Kierunki naszego rozwoju wyznaczane były także przez najważniejsze trendy rynkowe ostatniego pięciolecia: pędzącą rewolucję social media, które stają się głównym kanałem komunikacji marek z klientami, rozwój big data i związane z tym nowe możliwości analiz danych i planowania, czy wreszcie rozwój influencer marketingu – dodaje.
Agencja wchodzi w skład grupy kapitałowej. Jej skład tworzy dziś wspólnie z agencją kreatywną, agencją badawczą i firmą zajmującą się consultingiem w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury. Dzięki temu Komunikacja Plus ma możliwość świadczenia kompleksowych usług przy wysokim poziomie specjalizacji.