Złote Spinacze 2016 – pełna lista laureatów

Redakcja PR - 03.12.2016
151

Pełna lista nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2016

Znamy już wszystkie nagrodzone kampanie w konkursie Złote Spinacze. W sumie przyznano 19 Złotych, 27 Srebrnych i 21 Brązowych Spinaczy. 

Uroczysta gala Złotych Spinaczy odbyła się 2 grudnia w warszawskim hotelu Westin. 

Lista wszystkich nagrodzonych projektów przedstawiała się następująco:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

Srebro – „Świeć się z Energą” – Grupa EnergaQ&A Communications

Srebro – „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUPScripps Networks Interactive

W tej kategorii nie przyznano Złotego i Brązowego Spinacza. 

PR produktu

Srebro – „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP

Brąz – „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR WarsawSamsung Electronics Polska

Brąz – „Jedno  życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion

W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza. 

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

Złoto – „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja PlusKogeneracja SA

Srebro – „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

Kampania społeczna

Srebro – „Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNABiuro Podróży Reklamy

Srebro – „Nie chcę być strażakiem!” – WALKFundacja Integracja

Brąz „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza.

Komunikacja wewnętrzna

Srebro – „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling PolandNovo Nordisk

Srebro – „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

Brąz – „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama PolskaMade in PR

W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza. 

Event komercyjny

Brąz – „H&M Królestwo” – Endorfina EventsH&M

Brąz – „Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec ZdrójGarden of Words

W tej kategorii nie przyznano Złotego  i Srebrnego Spinacza. 

Event społeczny

Brąz „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa

Brąz „7 miliardów Innych” – Pan PiktoBelleville

Brąz „Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE ObrótElPadre

W tej kategorii nie przyznano Złotego i Srebrnego Spinacza. 

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

Złoto – „Droga do mistrzostwa” – BMW Group PolskaHavas PR Warsaw

Srebro – „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public DialogArdor Auctions

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

Corporate Social Responsibility (CSR)

Złoto – „ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy AdamedWalk

Srebro – “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis CONSULTINGGrupa LOTOS

Brąz – „8. edycja programu „Po Stronie Natury” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

Social media

Złoto – „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

Srebro – „#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBKGrupa Red8

Brąz – „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Business-to-Business PR

Złoto – „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw3M Poland

Srebro – „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBKZOOM bscHeadlines Porter Novelli

Brąz – „The Venture” – MSLGROUP

PR finansowy i relacje inwestorskie

Złoto – „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants

Srebro – „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

Media Relations

Złoto – „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja PlusBiuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Srebro – „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public DialogArdor Auctions

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

Employer Branding

Złoto – „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

Srebro – „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERSLUXOFT POLAND

Brąz „Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini PolskaMJCC

Content Marketing

Złoto – „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEAGarden of Words, Grupa Kalicińscy.comMECK2 InternetBlue Ivy

Srebro – „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PRIntel Polska

Brąz – „By me” – Porta KMI PolandAlert Media Communications

Custom Publishing

Złoto – „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec

Srebro – „Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BMRoca PolskaStudio Fabric

Srebro – „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

 

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

Srebro – „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PRIntel Polska

Brąz – „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR WarsawSamsung Electronics Polska

W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza. 

Finanse

Złoto “#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBKGrupa Red8

Srebro – „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBKZOOM bscHeadlines Porter Novelli

Brąz -„IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

Sektor spożywczy

Srebro – „Przyjaciółka z Kalifornii” – People PRCalifornia Prune Board

Brąz – „Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication

Brąz – „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke ConsultantsCoca-Cola Poland

W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza. 

Kultura i Media

Złoto – „Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts

Srebro – „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja PlusBiuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Srebro “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUPScripps Networks Interactive

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

Medycyna i Zdrowie

Złoto – „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii ZdrowiaPlanet PR

Srebro – „Atopowi Bohaterowie” – Havas PR

Brąz – „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

Sport, turystyka, rekreacja

Brąz – „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

W tej kategorii nie przyznano Złotego i Srebrnego Spinacza. 

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Złoto – „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEAGarden of Words, Grupa Kalicińscy.comMECK2 InternetBlue Ivy

Srebro – “.KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations

Srebro – „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama PolskaMade in PR

W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza. 

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

Złoto – „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja PlusKogeneracja SA

Srebro – „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw3M Poland

Brąz – „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja PlusPrzewozy Regionalne

NGO i Sektor publiczny

Złoto „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network PolskaIsobar PolskaPosterscope Polska

Srebro „Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela

Brąz “TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo ŚrodowiskaProfile.bringMore advertising

Kategorie specjalne:

Kreatywność

Złoto „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEAGarden of Words, Grupa Kalicińscy.comMECK2 InternetBlue Ivy

Efektywność

Złoto „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network PolskaIsobar PolskaPosterscope Polska

 

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...