Pełna lista nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2016
Znamy już wszystkie nagrodzone kampanie w konkursie Złote Spinacze. W sumie przyznano 19 Złotych, 27 Srebrnych i 21 Brązowych Spinaczy.
Uroczysta gala Złotych Spinaczy odbyła się 2 grudnia w warszawskim hotelu Westin.
Lista wszystkich nagrodzonych projektów przedstawiała się następująco:
Kategorie główne:
PR korporacyjny
Srebro – „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications
Srebro – „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
W tej kategorii nie przyznano Złotego i Brązowego Spinacza.
PR produktu
Srebro – „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP
Brąz – „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
Brąz – „Jedno życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion
W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza.
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
Złoto – „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
Srebro – „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Kampania społeczna
Srebro – „Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
Srebro – „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
Brąz „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza.
Komunikacja wewnętrzna
Srebro – „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling Poland, Novo Nordisk
Srebro – „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
Brąz – „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza.
Event komercyjny
Brąz – „H&M Królestwo” – Endorfina Events, H&M
Brąz – „Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec Zdrój, Garden of Words
W tej kategorii nie przyznano Złotego i Srebrnego Spinacza.
Event społeczny
Brąz „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa
Brąz „7 miliardów Innych” – Pan Pikto, Belleville
Brąz „Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE Obrót, ElPadre
W tej kategorii nie przyznano Złotego i Srebrnego Spinacza.
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
Złoto – „Droga do mistrzostwa” – BMW Group Polska, Havas PR Warsaw
Srebro – „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Corporate Social Responsibility (CSR)
Złoto – „ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk
Srebro – “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
Brąz – „8. edycja programu „Po Stronie Natury” – Żywiec Zdrój, Garden of Words
Social media
Złoto – „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP
Srebro – „#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK, Grupa Red8
Brąz – „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Business-to-Business PR
Złoto – „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
Srebro – „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK, ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli
Brąz – „The Venture” – MSLGROUP
PR finansowy i relacje inwestorskie
Złoto – „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants
Srebro – „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Media Relations
Złoto – „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Srebro – „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Employer Branding
Złoto – „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma
Srebro – „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERS, LUXOFT POLAND
Brąz „Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC
Content Marketing
Złoto – „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
Srebro – „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
Brąz – „By me” – Porta KMI Poland, Alert Media Communications
Custom Publishing
Złoto – „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec
Srebro – „Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
Srebro – „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Kategorie sektorowe:
Technologia, IT, telekomunikacja
Srebro – „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
Brąz – „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza.
Finanse
Złoto “#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK, Grupa Red8
Srebro – „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK, ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli
Brąz -„IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
Sektor spożywczy
Srebro – „Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board
Brąz – „Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication
Brąz – „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland
W tej kategorii nie przyznano Złotego Spinacza.
Kultura i Media
Złoto – „Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts
Srebro – „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Srebro “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Medycyna i Zdrowie
Złoto – „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
Srebro – „Atopowi Bohaterowie” – Havas PR
Brąz – „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile
Sport, turystyka, rekreacja
Brąz – „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
W tej kategorii nie przyznano Złotego i Srebrnego Spinacza.
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
Złoto – „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
Srebro – “.KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations
Srebro – „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
W tej kategorii nie przyznano Brązowego Spinacza.
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Złoto – „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
Srebro – „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
Brąz – „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
NGO i Sektor publiczny
Złoto „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
Srebro „Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela
Brąz “TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising
Kategorie specjalne:
Kreatywność
Złoto „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
Efektywność
Złoto „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
Comments
