Kolejne awanse w zespole Triple PR

Informacja Prasowa - 14.11.2023
99

Magdalena Dymek awansowała na stanowisko Head of Business Department, a Paulina Woźniak objęła stanowisko PR & Event Project Managera w Triple PR

Client service to najważniejsza, oprócz wiedzy specjalistycznej, kompetencja naszej agencji i każdego członka zespołu. Działamy w myśl koncepcji Business to Human. Dlatego stale rozwijamy się, by sprostać najbardziej wymagającym klientom i cieszymy się, że możemy współpracować z pracownikami wyznającymi takie same wartości – podkreśla Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji Triple PR.

Magdalena Dymek z agencją Triple PR jest związana już od 2015 roku. Magda specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate, architektury, interior designu czy fin-tech. Na nowym stanowisku – liderki zespołu specjalizującego się w komunikacji biznesowej – Magda zarządza całym działem i dba o jakość świadczonych usług, standardy pracy, wyznaczanie kierunku rozwoju oraz wspiera zespół w codziennej pracy dla klientów agencji. Magdalena Dymek ukończyła studia dziennikarskie ze specjalizacją Public Relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Paulina Woźniak awansowana z kolei na nowe stanowisko w strukturze agencji. Zawodową przygodę z marketingiem i PR-em zaczęła już w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, w której organizowała cykl konferencji biznesowych i dbała o rozwój kanałów społecznościowych. Swoje bogate doświadczenie wykorzystuje w agencji Triple PR, do której dołączyła w styczniu 2023 roku. Jako Senior PR Consultant była odpowiedzialna za prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji. Obecnie Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za zarządzanie projektami oraz wdrażanie dobrych praktyk z tego zakresu w całej firmie. Ukończyła studia polonistyczne na Uniwersytecie Warszawskim.

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...