Kiwi.com nowym klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce

Informacja Prasowa - 06.12.2022
54

Kampania Kiwi.com ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki

Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej pozyskała do współpracy firmę z sektora traveltech Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.

Kampania Kiwi.com ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki, której przewaga w branży turystycznej, oparta jest o innowacyjną technologię, na której firma powstała.

Kampania realizowana jest w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.

Koordynatorem działań jest czeska agencja mediowa _CANMedia, która wraz z polskim Media People, rumuńską grupą thegroup oraz węgierską Café Communications realizuje kampanie z lokalnymi celami i specyfikami.

„Dla Kiwi.com to pierwsza kampania na taką skalę, a oczekiwania są duże. Byłem szczęśliwy, że zaproponowano mi prowadzenie klienta w tym projekcie i z radością podjąłem rękawicę! Kiwi.com to marka, która rzuca wyzwanie tradycyjnym sposobom kupowania podróży i chcemy zrobić kampanię, która zrobi to samo w mediach, nie wspominając już o silnym zapleczu technicznym firmy, które przekłada się na działania marketingowe.” – mówi Jiri Pudil, dyrektor ds. mediów w _CANMedia.

„Cieszymy się, że udało nam się przekonać do współpracy kolejnego klienta, który będzie realizował z nami kampanie w regionie CEE. Jednocześnie to wielki zaszczyt pracować dla firmy, tak rozwiniętej technologicznie i móc realizować wysoko postawione wymagania” – skomentował Michał Polański, prezes Media People.

Comments

comments

54
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...