Kinga Ożóg awansuje na stanowisko Content Marketing Manager 

Informacja Prasowa - 09.01.2024
252

Kinga Ożóg związana jest z ContentHouse związana jest od czerwca 2022 roku. Do tej pory pełniła funkcję Content Marketing Specialist

W ramach nowego stanowiska Kinga Ożóg będzie między innymi wspierać zespół PR & Content Marketing w procesach growth hacking oraz zarząd Content House w doskonaleniu oferty usługowej dostosowanej do zmieniających się warunków rynkowych. 

Kinga Ożóg doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w krakowskich agencjach kreatywnych jako specjalista ds. contentu, PR-u i social mediów oraz w firmie InPost, gdzie dołączyła do działu marketingu w roli specjalisty do spraw komunikacji. Przez kilka lat realizowała się również jako dziennikarz w serwisie Interia. 

Ożóg jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. 

 – Praca w jednej z najlepszych agencji contentowych w Polsce to ogromne wyzwanie i niesamowita zawodowa przygoda – mówi o swojej pracy Kinga Ożóg. – Bardzo się cieszę, że mam szansę rozwijać się w ContentHouse. Wspólnie z całym Zespołem codziennie dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć content, który jest realną odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów. 

– Kinga od samego początku była bardzo dużym wzmocnieniem działu PR & Content Marketing naszej agencji. Jej doświadczenie, umiejętność przyjmowania różnych punktów widzenia, a także silna prokliencka orientacja pozwalają na tworzenie przemyślanych ofert, które w pełni odpowiadają na zapytania Klientów, a następnie realizację nawet tych najbardziej złożonych projektów – podkreśla Michał Grzebyk, PR & Content Marketing Director w ContentHouse. 

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...