Kieruj swój obiektyw w stronę wygranej! Startuje konkurs #TraficarPosing

Informacja Prasowa - 16.04.2024
183

#TraficarPosing nawiązuje do nieprzemijającego trendu w mediach społecznościowych

Traficar, czyli największy gracz na rynku carsharingu w Polsce ogłasza akcję skierowaną do swoich użytkowników. #TraficarPosing nawiązuje do nieprzemijającego trendu w mediach społecznościowych, jakim jest pozowanie do zdjęć przy samochodzie. Od 15 kwietnia użytkownicy mogą wziąć udział w niestandardowej akcji i wygrać nagrody o łącznej wartości 20 tys. zł na przejazdy w aplikacji mobilnej.

Aby wziąć udział w konkursie #TraficarPosing, wystarczy zapozować z autem Traficar do kreatywnego zdjęcia lub filmiku, a następnie opublikować materiał na swoim koncie na Instagramie w formie posta lub reelsa z użyciem hasztagu #TraficarPosing. Zgłoszenia przyjmowane są od 15 kwietnia do 5 maja 2024 roku do godz. 20:00.

– Chyba każdy z nas ma tego jednego znajomego, który kocha swój samochód bardziej niż samego siebie, a robienie sobie przy nim zdjęć jest wyrazem największej miłości. I tak pół żartem, pół serio do tego samego zapraszamy naszych użytkowników. Liczymy na ich kreatywność, dystans i humor. Niejednokrotnie przekonaliśmy się, że mają go naprawdę wiele, a teraz mogą jeszcze zgarnąć za to całkiem pokaźny voucher na wynajmy w usłudze – mówi Justyna Mariańska, marketing managerka w firmie Traficar.

Do konkursu #TraficarPosing zapraszane są osoby pełnoletnie, z których organizator wyłoni 20 zwycięzców, którzy otrzymają po jednym voucherze, uprawniającym do korzystania z przejazdów o wartości 1 tys. zł brutto w aplikacji mobilnej Traficar. Nagroda może zostać zrealizowana przez zwycięzcę jednorazowo lub wielorazowo aż do wyczerpania puli pieniężnej, przy czym w ramach maksymalnie 999 przejazdów. Voucher będzie ważny przez okres 12 miesięcy od daty wprowadzenia otrzymanego kodu do aplikacji Traficar. Zwycięzcy mogą otrzymać maksymalnie jedną nagrodę i zostaną o tym poinformowani do 17 maja 2024 r.

Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i kreatywne publikacje, które najlepiej odzwierciedlą tematykę akcji. Decyzja o wyborze zwycięzców zostanie podjęta przez komisję, która składa się z przedstawicieli organizatora i koordynatora konkursu.

Do współpracy przy promocji konkursu zaproszeni zostali zasięgowi i rozpoznawalni twórcy tacy jak: Mateusz Jarząbek (Bulsjarz), Piotr Białasiewicz (Banał) oraz Adam Strycharczuk. Stworzyli oni humorystyczne treści, które będą dostępne na ich profilach na Instagramie. Konkurs #TraficarPosing jest również komunikowany w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania PR-owe.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...