Key PR dla Bluecloud Interactive

Informacja Prasowa - 11.09.2019
154

Key PR dla Bluecloud Interactive

Bluecloud Interactive, spółka Loyalty Point specjalizująca się w experience marketingu rozpoczęła współpracę z agencją Public Relations Key PR.

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu – UX/UI/ web development oraz video marketingu. Nowa spółka istniej od końca 2018 roku i stanowi naturalną kontynuację rozwoju najpierw w strukturach OEX, a następnie Loyality Point. Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Klienci:UPC, Princes Food Polska (Olej Wielkopolski, Tuńczyk) Fujifilm, WWF , Dermedic, Idea Money, Kino Świat,  Loyalty Point.

Key PR od 1 września odpowiada za obsługę i budowanie strategii komunikacyjnej marki Bluecloud Interactive, a także kreowanie wizerunku firmy w mediach. Agencje podpisały umowę na rok.

Z Key PR pracowaliśmy od maja tego roku. Współpraca przyniosła nam wymierne korzyści, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu kontraktu na rok – mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud, podkreślając jednocześnie, że dynamiczny rozwój agencji na tym etapie wymaga intensywnego wsparcia komunikacyjnego.

Po stronie Key PR za koordynację działań odpowiada Karolina Kowalska, właścicielka agencji. Karolina Kowalska, do tej pory pracowała z takimi markami jak m.in. Red Bull Polska, Adidas Polska, PKN Orlen, The World Games, Forever 21. Aktualnie agencja KEY PR pracuje dla takich marek jak Echo Investment, Stowarzyszenie Polska Wódka, czy marek indywidualnych jak Andrzej Śmiech, Maja Kuczyńska, Maciej Giemza i Maciej Szczepaniak.

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...