Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw

Informacja Prasowa - 27.04.2023
21

Ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu - ostatnio jako account supervisor

Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw. Na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.  

– Media społecznościowe i influencer marketing odgrywają ogromną rolę w pracy, którą wykonujemy dla klientów, a nasze portfolio w tym zakresie stale się powiększa – komentuje Przemysław Półtorak digital director MullenLowe Warsaw. – W szybko zmieniającym się cyfrowym świecie, Kasia wnosi także ciekawe know how z zakresu gamingu, co pomoże nam rozbudować ofertę – dodaje.

Ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu – ostatnio jako account supervisor – i odpowiadała głównie za projekty social media m.in. dla klientów takich jak: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie ma 14-letnie doświadczenie pracy w branży – wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w Socializer.

– Uważam, że upewnienie się, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy, jest niezbędne do prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych  – mówi Katarzyna Spałek. – I tak podchodzę także do nowych wyzwań w MullenLowe. Chcę wraz z zespołem agencji tworzyć autentyczną i zgodną z najlepszymi praktykami komunikację – podkreśla.

Przypomnijmy, że MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oreal) czy Delikatesów Centrum.

Comments

comments

21
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...