Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko dołączyły do działu obsługi klienta  agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Informacja Prasowa - 21.02.2019
299

Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko dołączyły do działu obsługi klienta  agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko dołączyły do działu obsługi klienta  agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Katarzyna Pilitowska została zatrudniona jako account manager. W branży pracuje od sześciu lat – ostatnio w agencji Concept Interactive, a wcześniej w Harder&Harder. Prowadziła projekty dla takich marek, jak Bank PKO BP, Unilever, Oceanic, Itaka, Douglas. Koordynowała działania zarówno w zakresie marketingu ATL jak i BTL. Pracowała przy produkcjach tv i sesjach zdjęciowych oraz aktywacjach z udziałem topowych influencerów. Ostatnio zajmowała się głównie digital marketingiem.

Natomiast Martyna Gańko, która została junior account executive, w reklamie pracuje od dwóch lat. Wcześniej koordynowała niestandardowe projekty w domu mediowym Mindshare – nietypowe kanały komunikacji, content marketing, eventy. Pracowała dla takich marek, jak FOX, National Geographic, Magnum (współorganizowała coroczny, głośny pokaz mody), Dove , Rexona, Rama.

Nowe osoby odpowiadają m.in. za obsługę Kotliny Natury, Dakea i Ben&Jerry’s. Dział obsługi klienta 180 zatrudnia obecnie osiem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...