Katarzyna Nicewicz dołącza do zespołu WebTalk

Informacja Prasowa - 26.04.2018
127

Katarzyna Nicewicz dołącza do zespołu WebTalk

Z początkiem 2018 roku do agencji WebTalk dołączyła Katarzyna Nicewicz, manager z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie client service i digitalu. Objęła stanowisko Senior Account Managera i odpowiada za zarządzanie jednym z zespołów agencji.

Do jej obowiązków należy koordynacja prac i rozwijanie 8-osobowego zespołu Client Service, który obsługuje nowo pozyskanych oraz kluczowych klientów agencji WebTalk, takich jak KIA Motors Polska, CityFit czy Enel-Med.

Nicewicz posiada ponad 18-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu projektami, również w zakresie digitalu i mediów społecznościowych. Zdobywała je w takich firmach, jak HyperCrew, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku Client Service Directora, After Hours, Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu, czy Internet Group. W Telefonii Dialog współpracowała przy tworzeniu produktów i wprowadzeniu usług DSL na rynek. Tworzyła strategie marketingowe i realizowała działania dla wielu dużych marek, m.in. Pepsico, GSK, BSH, Impost, DaGrasso czy Exatel.

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...