Katarzyna Kamińska dołączyła do oLIVE media.

Informacja Prasowa - 15.02.2024
199

Katarzyna Kamińska dołączyła do oLIVE media, w agencji objęła stanowisko PR Team Leaderki

Katarzyna Kamińska dołączyła do oLIVE media. W agencji objęła stanowisko PR Team Leaderki

Do zespołu oLIVE media dołączyła Katarzyna Kamińska, która poprowadzi dział PR w obszarze komunikacji skupionej wokół tematów biznesowych, technologicznych, ekologicznych. To kolejne w ostatnim czasie ogłoszenie agencji o wzmacnianiu zespołu i rozwoju wewnętrznej struktury.

 

Katarzyna Kamińska odpowiada obecnie w oLIVE media za zarządzanie 5-osobowym zespołem PR, budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych, a także za koordynację i egzekucję kompleksowych kampanii wizerunkowych dla marek, w tym za działania z obszaru media i public relations.

 

W oLIVE media zespół kierowany przez Kamińską zajmuje się projektami m.in. z sektora nowych technologii, ekologii, finansów, prawa oraz sportu. Do  klientów obsługiwanych przez ten dział należą m.in. IBI Polska, partner w pozabankowym finansowaniu, spółki technologiczne Envirly i Bookero, kancelaria Armińska czy Fundacja KSG Olympic Dreams, wspierająca sportowców w ich drodze na Igrzyska Olimpijskie.

 

Zespół koordynowany przez Katarzynę odpowiedzialny jest także za działania wizerunkowe agencji oraz organizację cyklu wydarzeń Social Town w Fabryce Norblina, który oLIVE media wraz z Wojtkiem Kardysiem, partnerem agencji, przywracają po rocznej przerwie.

 

Katarzyna Kamińska posiada bogate doświadczenie w branży marketingowej i PR. W trakcie kilkunastu lat pracy w zawodzie była odpowiedzialna za projekty po stronie klienta, jak i działała agencyjne. Swoje zawodowe szlify zbierała w branży marketingowej, obsługując m.in. takie marki jak m.in. Estée Lauder, Bobbi Brown czy Clinique, branży nowych technologii, prawniczej w Kancelarii Kulicki czy przez ostatnie lata – ed-techowej, realizując projekty marketingowe i wizerunkowe w Gigantach Programowania.

 

Katarzyna Kamińska na swoim stanowisku zastąpi w tym obszarze Olivię Drost, założycielkę i CEO agencji, która wcześniej koordynowała pracę zespołu PR-owego i czuwała nad projektami, a teraz chce skupić się na relacjach biznesowych i rozwoju agencji. Zatrudnienie Kamińskiej na to stanowisko wpisuje się w strategię rozbudowy wewnętrznej struktury i zwiększania kompetencji zespołu.

 

Katarzyna jest absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego ze specjalizacją języka w mediach i reklamie, uzyskała także dyplom studiów podyplomowych public relations na wydziale ekonomiczno-socjologicznym UŁ.

 

oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Agencja w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Bayer, Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Planet Heros czy Envirly.

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...