Karol Kamiński nowym Product Directorem w Grupie BLIX

Informacja Prasowa - 15.11.2023
82

Karol Kamiński w Grupie BLIX. będzie kierował w strategią produktową firmy

Karol Kamiński został Product Directorem w Grupie BLIX. Będzie kierował strategią produktową firmy w zakresie aplikacji mobilnych, serwisów webowych i rozwiązań internetowych. Spółka oczekuje od niego przygotowania całej Grupy do dalszego skalowania biznesu i rozwinięcia nowych usług dla shopperów oraz klientów i partnerów popularnej na rynku aplikacji zakupowej. Dotąd Kamiński, jako Web Services Director, w niecałe dwa lata zbudował i poprowadził zespół, który rozwinął portal webowy Grupy BLIX od zera do ponad 5 mln unikalnych użytkowników rocznie. Wcześniej był m.in. Dyrektorem Zarządzającym w Grupie AdRetail.

Karol Kamiński, nowy Product Director w Grupie BLIX, od 13 lat jest odpowiedzialny za rozwój biznesu, narzędzi prozakupowych, produktów online dedykowanych branży retail oraz projektów przełamujących utarte schematy działania dużych wydawców internetowych. Przez 11 lat zdobywał doświadczenie w AdRetail (Grupa Interia, później Polsat). Początkowo zajmował się tam strategią produktową, definiując wizje i funkcjonalności produktu. Następnie objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Wówczas kierował dużymi serwisami i aplikacjami dedykowanymi promocjom oraz usługom prozakupowym (Ding.pl, Promocyjni.pl, Okazjum.pl, Promoceny.pl i KodyRabatowe.Interia.pl). Prawie dwa lata temu dołączył do Grupy BLIX jako Web Services Director.

– O Karolu Kamińskim można powiedzieć, że jest adwokatem użytkowników i rozjemcą między usługą, biznesem i sprzedażą. To propagator innowacji technologicznych i sprawdzony lider. W AdRetail odpowiadał za serwisy produktów gazetkowych, a u nas ma pod swoją pieczą głównie aplikacje mobilne. Pracuje z nami od początku 2022 roku. Jako Web Services Director zbudował i poprowadził zespół, który rozwinął portal webowy BLIX-a od zera do ponad 5 milionów unikalnych użytkowników rocznie. Mamy zaufanie do jego kompetencji produktowych, technologicznych i liderskich. To właściwy człowiek do poprowadzenia BLIX-a do nowego etapu rozwoju – mówi Jakub Jeziorny, Członek Zarządu Grupy BLIX.

W nowej roli Karol Kamiński jest odpowiedzialny za kierowanie strategią produktową firmy w zakresie aplikacji mobilnych, serwisów webowych i rozwiązań internetowych. Zadania Product Directora obejmują kształtowanie wizji i strategii produktu, a także nadzorowanie procesu jego rozwoju – od koncepcji po wdrożenie. Będzie zarządzać zespołem projektowym oraz współpracować z działami marketingu i sprzedaży oraz z Zarządem.

– Wzrost zasięgowy portfolio naszych produktów, optymalizacja metryk jakościowych, reorganizacja pracy zespołów produktowych oraz rozwój obecnych produktów firmy to główne cele, jakie przede mną postawiono na nowym stanowisku. Dodatkowo mam stworzyć strategię dla nowych, komplementarnych produktów, które wzmocnią pozycję Grupy na polskim rynku usług prozakupowych – komentuje Karol Kamiński, nowy Product Director.

Kompetencje w zakresie zarządzania zespołami, organizacji pracy oraz rozwoju produktu idealnie wpisują się w zakres nowego stanowiska Kamińskiego. – Doświadczenie zdobyte w Grupie BLIX pozwala mi na strategiczne planowanie rozwoju produktu, co jest kluczowe dla dalszego sukcesu firmy. Wcześniej zdobyte umiejętności również będą nieocenione w realizacji stawianych przede mną wyzwań – stwierdza Kamiński.

Zarząd oczekuje od Kamińskiego przygotowania Grupy do dalszego skalowania biznesu i rozwinięcia nowych usług dla shopperów oraz klientów i partnerów popularnej na rynku aplikacji zakupowej. – Dostrzegamy wiele nieefektywności rynku z perspektywy konsumentów i zamierzamy dostarczać im nowe rozwiązania. Nasza strategia to konsekwentne stawianie na użytkowników przy jednoczesnym rozwijaniu oprogramowania dla biznesu. Jestem przekonany, że wdrożenie i rozwinięcie jej powierzamy najlepszemu ekspertowi w branży. Razem sprawimy, że BLIX będzie dużo większy – podsumowuje Jakub Jeziorny.

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...