K2 i K2 Precise dla Grupy Murapol

Informacja Prasowa - 26.06.2019
90

K2 i K2 Precise dla Grupy Murapol

Agencje K2 i K2 Precise zrealizują kampanię 360 dla dewelopera Murapol. Zakres działań obejmuje opracowanie spotów TV, reklam prasowych, BTL, digital, outdoor oraz zaplanowanie i zakup mediów.

Agencja K2 jest odpowiedzialna zarówno za całościową strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii z Andrzejem Bargielem jako ambasadorem marki Murapol. K2 Precise zaś w oparciu o autorską analizę segmentu rynkowego Klienta zaplanowała do kampanii media. Działania w digitalu ruszą już pod koniec czerwca br.

Murapol jest jednym z wiodących deweloperów w Polsce. W trakcie 18 lat dotychczasowej działalności zrealizował ponad 100 inwestycji, w których powstało niemal 10 tys. lokali. Dziś w zrealizowanych przez Murapol inwestycjach deweloperskichzamieszkuje ponad 30 tys. osób.

 

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...