Jakie będą największe wyzwania i ryzyka dla reputacji marek w 2020 – raport Lighthouse

Informacja Prasowa - 16.12.2019
261

Jakie będą największe wyzwania i ryzyka dla reputacji marek w 2020 - raport Lighthouse

Jakie będą największe wyzwania i ryzyka dla reputacji marek w 2020 roku i jak sobie z nimi poradzić? To pytanie, które zadaliśmy naszym ekspertom przy okazji Kongresu Komunikacji Kryzysowej organizowanego przez Puls Biznesu, którego partnerem merytorycznym było Lighthouse. O komentarz poprosiliśmy też praktyków z różnych branż i obszarów komunikacji. Tak powstał raport „Kryzys 2020. Największe wyzwania reputacyjne. Czy twoja firma jest na nie gotowa?”. Pobierz i dowiedz się, co czeka marki w 2020 roku oraz jak chronić firmowy wizerunek i unikać sytuacji kryzysowych.

Czego dowiesz się z raportu:

  • Jakie są największe wyzwania, z którymi firmy będą się mierzyć w 2020 roku?
  • Jakie ryzyka reputacyjne się z nimi wiążą?
  • Jak dobrze się do nich przygotować, żeby uniknąć sytuacji kryzysowych?
  • Co myślą na ten temat eksperci i praktycy branżowi?
  • Jakie działania z zakresu prewencji kryzysowej możesz wdrożyć, żeby zabezpieczyć wizerunek swojej firmy i nie stracić zaufania klientów?

Przez ostatnie 10 lat pracowaliśmy dla klientów z branży finansowej, IT, retail, spożywczej, farmaceutycznej, energetycznej i przemysłu ciężkiego. Wspieraliśmy firmy w bardzo różnych sytuacjach kryzysowych, od wad produktowych, przez awarie systemów, oskarżenia o mobbing, protesty społeczne i bojkoty, aż po oszustwa (…). Lata doświadczeń nauczyły nas, że nie wszystkie kryzysy da się przewidzieć, ale z łatwością można zidentyfikować główne obszary ryzyka. Tematy, które wymagają szczególnej uważności i przygotowania – piszą Magda Zwolińska i Przemysław Mitraszewski we wstępie do raportu.

 

Pobrać raport można pod tym linkiem. 

 

 

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...