Interia.pl z rekordowym wynikiem wyprzedza Onet.pl

Informacja Prasowa - 02.08.2023
51

Interia.pl (Grupa Polsat Plus) pierwszy raz w historii wyprzedziła Onet.pl (Grupa RASP Polska)

Według badania Mediapanel jej serwisy domenowe odwiedziło w lipcu 16,25 mln realnych użytkowników. Jest to rekordowy wynik. Interia.pl rozwija się najszybciej wśród portali horyzontalnych w Polsce (TOP 5). W ciągu roku (lipiec 2022 – lipiec 2023) jej zasięg zwiększył się o ponad 700 tys. RU.

Topowi dziennikarze, bogate portfolio serwisów tematycznych i najbardziej pożądane w sieci treści premium. Interia kompleksowo i dynamicznie się rozwija, co doceniają użytkownicy. Według badania Mediapanel domena portalu w lipcu 2023 roku osiągnęła rekordowy zasięg (16,25 mln RU) i wyprzedziła Onet.pl. Interia.pl nieustannie umacnia także pozycję swoich serwisów.

Na pozycję nr 1 awansowała Interia Muzyka, którą w lipcu odwiedziło 3,2 mln fanów dobrego brzmienia. Zielona Interia to z kolei od ponad roku najchętniej wybierany w Polsce serwis o ekologii. W lipcu zaufała mu rekordowa liczba internautów (2,2 mln RU) zainteresowanych m.in. ochroną środowiska, przyrodą i Zero Waste.

Trzy serwisy domenowe Interii umocniły się jeszcze na podium w swoich kategoriach. Interia Sport (6,6 mln RU) zakończyła z brązem czwarty miesiąc z rzędu. Interia Kobieta (5,7 mln RU) jest natomiast od maja 2023 roku na trzeciej pozycji w rankingu. Interia Biznes z kolei z rekordowym wynikiem (5,6 mln RU) awansowała do TOP3 swojej kategorii.

Serwisy pozadomenowe dodatkowo wzmacniają pozycję i zasięg portalu Interia. Pomponik.pl (7,7 mln RU) to od trzech miesięcy najpopularniejsze miejsce w sieci w Polsce o plotkach i show-biznesie. Deccoria.pl (3 mln RU) natomiast od ponad roku jest liderem w kategorii „Wyposażenie wnętrz i ogród”.

Według badania Mediapanel w lipcu 2023 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały prawie 21 mln realnych użytkowników i 2 mld odsłon.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...