Instytut Publico z Libero Katowice

Jerzy Ciszewski - 02.09.2020
63

Instytut Publico z Libero Katowice

Instytut Publico z Libero Katowice

Instytutu Publico, agencja public relations 360 stopni nawiązała współpracę z centrum handlowym Libero z Katowic. Agencja prowadzi obsługę PR i media relations, a także odpowiada za doradztwo z zakresu wizerunku i działań komunikacyjnych marki oraz relacje z otoczeniem.

Współpraca rozpoczęła się na przełomie kwietnia i maja w wyniku konkursu ofert. Po stronie Instytutu Publico za koordynację działań odpowiada zespół projektowy: dr Krystian Dudek – właściciel agencji, Justyna Szreter – główny specjalista ds. PR oraz Sabina Czypionka – specjalista ds. PR i SM.

Do zadań Instytutu Publico należy realizacja przyjętej strategii public relations Libero Katowice, promocja marki i jej komunikacja oraz szeroko pojęte działania z zakresu media relations. Ponadto, agencja wraz z zespołem kreatywnym, współrealizuje działania komunikacyjne dotyczące eventów oraz akcji proklienckich i prosprzedażowych. Już na początku współpracy Instytut Publico wspólnie z Libero zorganizował akcję rozdawania darmowych maseczek ochronnych mieszkańcom Śląska. Obecnie, w kooperacji z Legendią – Śląskim Wesołym Miasteczkiem, realizowana jest akcja w której klienci Libero za zakupy otrzymują darmowe zaproszenia do parku rozrywki.

Libero Katowice to wygodne i przyjazne centrum handlowe z ofertą ponad 150 sklepów i punktów usługowych oraz najlepszą strefą restauracyjną na Śląsku. Wśród jego najemców jest m.in. Restauracja Food&Ball Arkadiusza Milika. Inwestorem Libero jest największa polska firma deweloperska Echo Investment.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...