Instagramerka Aggie Lal i jej dodatkowy biznes

Jerzy Ciszewski - 14.12.2018
218

Instagramerka Aggie Lal i jej dodatkowy biznes

Jak podaje serwis InnPoland

Instagramerka Aggie Lal, prowadząca na Instagramie kanał Travel in Her Shoes, ma ponad 860 tys. obserwujących. Popularność przyniosły jej przede wszystkim zdjęcia z luksusowych wypadów za granicę, robione przez jej „instagramowego męża”, z zawodu profesjonalnego fotografa.

Na bazie tych sukcesów gwiazda social media postanowiła organizować kursy podczas których miała ich nauczać jak zostać Influencerem za kwotę 500 USD od osoby

Biznes ten nie wyszedł. Na portalu medium.com jedna ze szkolonych osób, poskarżyłą się, że Aggie niczego jej nie nauczyła podczas 12 tygodniowego kursu. I mało tego uczestnicwto w nim pozostawiło duże uczucie niesmaku oraz rozczarowania. – „Zostałam oszukana”
– stwierdziła.

Kameralne 500 osób

W założeniu, kurs Aggie było cotygodniowymi streamami na żywo z wpływową influencerką. Ta tłumaczyła uczestnikom, w jaki sposób napisać instagramowe bio, edytować materiały czy prezentować się przed inwestorami. Wysoka cena kursu była spowodowana tym, że program, jak zaznaczała autorka, miał być przeznaczony dla kameralnego grona.

Niewielka grupa liczyła więc „zaledwie” 500 osób, a po pierwszej lekcji Aggie dała swoim studentom zadanie domowe, polegające na zrekrutowaniu dodatkowych uczestników kursu. Wielu biorącym udział osobom już wtedy kurs wydał się dziwnie podejrzany – jak polecać komukolwiek cokolwiek po zaledwie jednej lekcji?

Potem było już tylko gorzej: uczestnicy czuli się niedoinformowani i niezadbani – Aggie obiecywała indywidualny kontakt z każdym kursantem, miała oglądać ich InstaStories i podpowiadać, co mogą zrobić lepiej, zaś w zdecydowanej większości swoich obietnic nie dotrzymała. Studenci narzekali między sobą, że kurs nie ma głębi ani żadnej wartości merytorycznej.

Kolejny zawód ze strony prowadzącej nastąpił, kiedy Aggie obiecała swoim kursantom dodatkowy film z uczestnictwem największych instagramowych gwiazd i nigdy go nie udostępniła, bo… nie miała Wi-Fi. W międzyczasie udało jej się jednak wstawić nowe wideo na swoje prywatne konto na YouTube, co tym bardziej rozwścieczyło studentów. Uczestnicy nie doczekali się również końcowego, podsumowującego cały kurs filmiku.

Co więcej, pojawił się również problem ze zwrotem pieniędzy dla nieusatysfakcjonowanych kursantów. Na początku kursu wszystkim gwarantowano rezygnację i pełen zwrot pieniędzy… jednak wyłącznie, jeśli decyzja o odejściu zapadnie w ciągu pierwszego tygodnia warsztatów.

Przeprosiny

Kursantka opisująca swoje wrażenia, nie była w nich odosobniona, a jej post „poniósł się” po internecie. Trafił również do samej Aggie, która w odpowiedzi opublikowała na swoim InstaStory przeprosiny dla wszystkich rozczarowanych uczestników.

– Te wieści złamały mi serce, bo kurs był moim dzieckiem, nad którym pracowałam od czerwca. (…) Z głębi swego serca chcę przeprosić wszystkich, którzy czuli, że to, czym się z wami podzieliłam, było niewystarczające
– napisała dodając, że wszystkim niezadowolonym z programu studentom przysługuje pełen zwrot kosztów.

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...