Imago dla globalnej marki z obszaru ceyberbezpieczeństwa

Informacja Prasowa - 13.04.2021
129

Imago dla globalnej marki z obszaru ceyberbezpieczeństwa

IMAGO PR DLA GLOBALNEJ MARKI Z OBSZARU CYBERBEZPIECZEŃSTWA

Imago Public Relations z Katowic odpowiada za kompleksowe relacje mediowe globalnej firmy ESET. W samej Polsce z programów marki korzysta obecnie ponad pięć milionów użytkowników. Programy ESET pomagają chronić firmy i indywidualnych użytkowników komputerów oraz urządzeń mobilnych nie tylko przed wirusami i atakami hakerów, ale także zabezpieczają dane i umożliwiają szczegółowy monitoring sieci korporacyjnych.

ESET to marka, która powstała 30 lat temu, by pomagać ludziom zabezpieczać dane i chronić ich podczas korzystania z komputerów. Z niewielkiej, ale dynamicznej firmy ESET stał się brandem globalnym, z którego produktów korzysta ponad 110 mln użytkowników w ponad 200 krajach. Na polskim rynku marka jest obecna od 2001 r. za sprawą dystrybutora – firmy DAGMA Bezpieczeństwo IT.

W agencji opiekę nad działaniami PR marki prowadzi zespół zajmujący się projektami z zakresu technologii, pod przewodnictwem Patrycji Kalety-Łuczynowicz, senior account manager w Imago PR. Agencja odpowiada m.in. za działania media relations, a także działania contentowe i część działań reklamowych marki ESET.

Firma Imago PR została wybrana w konkursie ofert.

Comments

comments

129
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...