string(88) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/Ikea.png');"
string(62) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/Ikea.png"
"Mój partner chrapie" - ten i inne produkty w ofercie Ikea. Nowa kampania marki
Ikea zmienia nazwy produktów – zamiast mało znaczących dla konsumentów i trudnych do zapamiętania nazw, postanowiła wykorzystać frazy, które wpisujemy w Google. W ten sposób produkty marki mają być odpowiedzią na problemy jej klientów.
Nowy spot Ikea nosi tytuł „Retail Therapy” (Terapia Zakupowa). W trwającym nieco ponad minutę filmie przedstawiony został koncept, jaki postanowiła wdrożyć sieć, aby sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Terapia Zakupowa proponowana przez Ikea ma być odpowiedzią na nasze problemy. Twój partner nie potrafi mówić o miłości? Kup mu magnetyczną tablicę, na której napisze, co do Ciebie czuje.
Na stronie ikearetailtherapy.com możecie zapoznać się z całą ofertą produktów, którym Ikea nadała nowe, bardziej funkcjonalne nazwy, jak np. sofa „Mój partner chrapie”, magnetyczna tablica „On nie umie mówić mi, że mnie kocha” czy pluszowy piesek „Mój tata jest uczulony na futro zwierząt”.
A Wam, jak podoba się ten pomysł Ikei?
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...