Agencja inwestuje w dalszy rozwój komórki influencer marketingu i zatrudnia doświadczoną Senior Content Strategy Managerkę
Agencja inwestuje w dalszy rozwój komórki influencer marketingu i zatrudnia doświadczoną Senior Content Strategy Managerkę. Rolą Igi Łukawskiej będzie wsparcie działu Influencer Marketingu i New Business oraz przygotowanie ofert z zakresu współprac z twórcami. Dołączenie Igi do struktury Stor9_ wiąże się ze zwiększeniem skali działania agencji, tj. pozyskania nowych klientów oraz rozwój dotychczasowych projektów.
Łukawska będzie także blisko pracować z działem kreacji Stor9_ przy opracowaniu koncepcji kreatywnych wykorzystujących twórców internetowych. Będzie raportować bezpośrednio do Marka Myślickiego odpowiedzialnego w Stor9_ za obszar influencer marketingu.
Iga Łukawska to ekspertka, związana z branżą kreatywną od prawie 10 lat. Swoje pierwsze kroki rozpoczęła w 2015 roku, koordynując content w social mediach dla dużych marek. Wcześniej związana m.in. z Abstra i inStreamly, w których odpowiadała za budowanie strategii i konceptów kreatywnych dla marek komercyjnych. Pracowała także w LiquidThread, zdobywając doświadczenie przy pracy z największymi markami, kanałami YouTube oraz influencerami.
W trakcie swojej kariery zarządzała projektami i pracowała dla takich marek jak: Durex, marki z portfolio Coca-Cola, Lorenz, NERF.
Na swoim koncie ma także kilka nagród, a jej projekty zostały docenione m.in. za: „Best In Show” – Mixx Awards 2019 i kanał YT „Jak TO robić?” stworzony dla marki Durex – Srebrny Spinacz 2019.
Dział Influencer Marketingu agencji Stor9_ obsługuje całościowo kampanie z udziałem największych twórców na kanałach influencerów i marek. Tworzy dedykowane wysyłki kreatywne, prowadzi booking gwiazd na eventy, a także produkuje angażujący content z influencerami. Do grona klientów należy m.in.: Sephora, Paramount, Empik, Totalizator Sportowy czy delio.
Comments
