hive dołącza do grona klientów Grayling Poland

Informacja Prasowa - 14.03.2019
40

hive dołącza do grona klientów Grayling Poland

Wspierając komunikacyjnie dzisiejsze wejście hive na polski rynek, Grayling Poland rozpoczyna współpracę z operatorem elektrycznych hulajnóg na minuty. W ramach umowy Grayling Poland zajmie się także opracowaniem strategii komunikacji hive w Polsce, prowadzeniem biura prasowego, współpracą z influencerami i doradztwem w zakresie public affairs. Projekt będzie prowadzony przez zespół złożony ze specjalistów w zakresie komunikacji korporacyjnej, konsumenckiej i public affairs, pod kierunkiem dyrektorów poszczególnych działów.
„Cieszymy się, że hive dołączył do grona naszych klientów. Jestem przekonana, że nasze duże
doświadczenie i wiedza ekspercka m.in. w zakresie tworzenia strategii komunikacji, wprowadzania marek na
lokalny rynek oraz doradztwa public affairs dla firm związanych z nowymi technologiami i transportem,
przyczynią się do sukcesu hive na polskim rynku” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling
Poland.
hive powstał w 2018 roku, a swój pierwszy pilotażowy projekt uruchomił w grudniu 2018 r. w Lizbonie. Firma
oferuje wynajem elektrycznych hulajnóg na minuty w systemie swobodnego ruchu w określonych strefach
obszarów miejskich. Jej usługi dostępne są już w Lizbonie, Atenach, Paryżu i Warszawie. Celem hive jest
rozszerzenie swojej obecności w 2019 roku na około 20 miast i stanie się głównym europejskim dostawcą e-
hulajnóg. Siedziba firmy znajduje się w Barcelonie, a na jej czele stoi Tristan Torres Velat, CEO. Od lutego
2019 roku hive jest częścią grupy FREE NOW, będącej wspólnym przedsięwzięciem BMW i Daimlera. Więcej
o hive można przeczytać na stronie ridehive.com

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...