Havas Media dla Tatuum

Informacja Prasowa - 22.10.2019
68

Havas Media dla Tatuum

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki odzieżowej Tatuum. Współpraca rozpocznie się od połowy października 2019 r. i obejmie planowanie  oraz zakup mediów.

W wyniku wygranego przez Havas Media przetargu, markę modową Tatuum w zakresie zakupu mediów będzie obsługiwać zespół LuxHub, na czele którego stoi Beata Orkwiszewska. Agencja zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i radiowej.

Tatuum rozpoczyna kampanię #KOLEKCJONUJCHWILE, w której udział biorą Aleksandra i Michał Żebrowscy. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun.

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...