Harbingers wita markę Wawel w gronie Partnerów!

Informacja Prasowa - 19.04.2021
204

Harbingers wita markę Wawel w gronie Partnerów!

Harbingers wita markę Wawel w gronie Partnerów!

Krakowska agencja Harbingers właśnie ogłosiła, że do grona jej Partnerów dołączyła marka Wawel – jeden z liderów w branży słodyczy w Polsce. 

Wawel to marka z ponad stuletnią tradycją i jedna z najbardziej doświadczonych w Polsce firm, produkujących słodycze – w tym słynną Mieszankę Krakowską, Malagę, Tiki Taki i Kasztanki czy Michałki z Wawelu. Ich wyroby są synonimem wysokiej jakości i wyjątkowego smaku, który od pokoleń zdobywa serca Polaków.

Firma wciąż zaskakuje nowościami. W 2020 r. stworzyła kolekcję czekolad „Ziarna Świata”, która powstała z jedynie trzech składników, w oparciu o ziarno kakaowca z Ghany, Kamerunu i Wenezueli. Kolejny nowy produkt – Królewskie Mleczko – to jedyne na rynku lekkie pianki w czekoladzie, o oryginalnym okrągłym kształcie. Wawel to nie tylko produkty dostępne w marketach, ale także sklepy firmowe oraz kawiarnie, a od niedawna również sklep online pod adresem www.slodkiwawel.pl.

Agencja Harbingers to nagradzany w międzynarodowych konkursach zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży online. Wśród Partnerów Harbingers znajdują się głównie ambitne firmy, rozwijające e-commerce, m.in. Dr.Max, Castorama, Neonet, Śnieżka, Oknoplast, Caterpillar, czy Capgemini.

Wawel x Harbingers

Współpraca Harbingers z Wawel zakłada realizację kampanii Google Ads, w tym wykorzystanie technologii Google Marketing Platform. Jej celem będzie także promocja sklepu http://www.slodkiwawel.pl wraz ze wsparciem sprzedaży personalizowanych upominków w sektorze B2B.

Jak podkreśla Harbingers, Wawel to Partner doświadczony oraz wymagający, który doskonale rozumie branżę e-commerce.

Wawel jest nie tylko silną i rozpoznawalną marką, ale również bardzo doświadczonym Partnerem. Cieszę się, że rozpoczynamy współpracę odważnie i z jasno określonymi celami. Będzie ona pełna wyzwań, a te w Harbingers lubimy najbardziej! – komentuje  Roksana Kamińska, New Business Developer w Harbingers.

 

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...