Hand Made z marką Polocard idą za głosem serca

Informacja Prasowa - 04.07.2019
0

Hand Made z marką Polocard idą za głosem serca

Marka Polocard wystartowała ze zintegrowaną kampanią „Słuchaj głosu serca”, za kreację której odpowiada agencja reklamowa Hand Made.

Spot telewizyjny opowiada historię wspólnej wycieczki w góry ojca i syna.

-Naszym zadaniem było zachęcenie mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Bohater spotu, kiedy dostrzega sygnały płynące ze swojego ciała rozumie, że jeśli nadal chce być wzorem dla syna, musi słuchać głosu serca, które w tym wieku staje się głosem rozsądku i podpowiada: „Zadbaj o mnie” – mówi mówi Tomasz Pizło, Senior Copywriter w agencji Hand Made kierujący zespołem kreatywnym.
Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych można już zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS. Agencja Hand Made odpowiadała za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV.

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...