string(130) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/07/image_processing20190704-18617-kprbjm-1200x500.jpg');"
string(104) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/07/image_processing20190704-18617-kprbjm-1200x500.jpg"
Hand Made z marką Polocard idą za głosem serca
Marka Polocard wystartowała ze zintegrowaną kampanią „Słuchaj głosu serca”, za kreację której odpowiada agencja reklamowa Hand Made.
Spot telewizyjny opowiada historię wspólnej wycieczki w góry ojca i syna.
-Naszym zadaniem było zachęcenie mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Bohater spotu, kiedy dostrzega sygnały płynące ze swojego ciała rozumie, że jeśli nadal chce być wzorem dla syna, musi słuchać głosu serca, które w tym wieku staje się głosem rozsądku i podpowiada: „Zadbaj o mnie” – mówi mówi Tomasz Pizło, Senior Copywriter w agencji Hand Made kierujący zespołem kreatywnym.
Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych można już zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS. Agencja Hand Made odpowiadała za kreację oraz produkcję spotu telewizyjnego przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
