Do 14. marca toczyć się będzie wiosenna kampania promocyjna sosów sałatkowych Knorr. Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną, przygotowanie wszystkich materiałów digitalowych (w tym Key Visual) oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego. W 6-etapowym konkursie na www.knorr.pl do zdobycia będą roboty kuchenne i karty podarunkowe IKEA. Zwycięzcy zostaną wyłonieni każdego tygodnia, na podstawie odpowiedzi na pytanie konkursowe.
W sieci znajdziemy zarówno materiały statyczne, jak i video, stworzone przez agencję Hand Made. Głównym celem aktywacji jest zapoznanie konsumentów z pełną gamą wyjątkowych mieszanek ziół i przypraw, które sprawdzą się jako dodatek do wiosennych sałat.
Knorr to marka produktów spożywczych należąca do Unilever. W swojej ofercie posiada m.in. dania gotowe, buliony, przyprawy, zupy i sosy. Od dłuższego czasu dba o to, by surowce wykorzystywane do tych produktów uprawiane były w sposób zrównoważony. Zarówno dzięki samym produktom, jak i przepisom oraz poradom, pragnie inspirować do codziennego wprowadzania drobnych zmian, w efekcie których możemy pozytywnie wpłynąć na funkcjonowanie całego świata.
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made dwukrotnie została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii „Agencja reklamowa roku” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.