string(93) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/11/grupa-rmf.png');"
string(67) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/11/grupa-rmf.png"
Grupa RMF z najwyższą oceną satysfakcji klientów biur reklamy radiowej w badaniu "Media i Marketing Polska"
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał najwyższą ocenę w badaniu satysfakcji klientów biur reklamy radiowej przeprowadzonym przez miesięcznik „Media i Marketing Polska”. Z ogólną oceną 4,28 Grupa RMF jest dużo powyżej średniej, która w tym roku wynosi 4,04, i pokonuje po raz kolejny wszystkich konkurentów na rynku.
W ogólnym badaniu Grupa RMF wypada tradycyjnie najlepiej, góruje znacznie powyżej średniej, poprawiła swoje wyniki w kategorii otwartości na negocjacje cenowe oraz w obszarze elastyczności i sprawności w zmianach strategii – napisano w raporcie „Media i Marketing Polska”.
Jego autorzy twierdzą także, że „w kwestii doradztwa i propozycji ciekawych rozwiązań biuro bije pozostałych graczy na głowę. Wyraźnie widać różnicę w ocenie poziomu profesjonalizmu obsługi kampanii internetowych w porównaniu z pozostałymi podmiotami i biurami reklamy radiowej”.
Badanie satysfakcji klientów biur reklamy „Media i Marketing Polska” przeprowadził po raz 13.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
