Grupa Komunikacja Plus rozpoczyna globalną współpracę z  Doconomy

Informacja Prasowa - 07.12.2022
69

Doconomy, szwedzki startup z obszaru fintech

Do grona klientów Grupy Komunikacja Plus dołącza Doconomy, szwedzki startup z obszaru fintech. W ramach współpracy dwie spółki GK+ prowadzą globalne działania marki: zespół Proomni odpowiada za realizację kampanii digital na 19 rynkach, zaś agencja Follow Vision wspiera klienta w przygotowaniu materiałów kreatywnych.

Założona w Szwecji w 2018 roku firma Doconomy współpracuje z instytucjami finansowymi w celu opracowania przełomowych usług cyfrowych, które pomagają klientom zrozumieć i przeanalizować emisję wytwarzanego dwutlenku węgla oraz zmniejszyć ich ślad węglowy. Rozwiązania są tworzone  przy użyciu nowoczesnych metodologii oraz w oparciu o unikatowe dane firmy, za które Doconomy zostało wyróżnione wieloma nagrodami podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Usługi Doconomy są obecnie dostępne na ponad 25 rynkach. Do stale rozwijającej się listy klientów firmy należą m.in. Klarna, BNP Paribas i Standard Chartered. Ekosystem usług Doconomy dociera obecnie do ponad 750 milionów ludzi na całym świecie. W 2022 roku firma zdobyła 7. miejsce na liście „Najbardziej innowacyjnych firm świata” przygotowanej przez Fast Company. Ponadto Doconomy zostało uznane za jeden z „najgorętszych startupów Wired w Europie”, a jeden z jej produktów: „The 2030 Calculator”, otrzymał nagrodę TIME’s 2022 Best Inventions.

– Doconomy to więcej niż marka – to filozofia pokazująca, jak każdy z nas może wykorzystać swoje pieniądze jako narzędzie pozytywnego wpływu na zmiany klimatu. Obecnie koncentrujemy się na globalnym skalowaniu projektu, by osiągnąć nasz główny cel, czyli pomoc miliardowi ludzi w redukcji jednej tony emisji dwutlenku węgla rocznie. Szukaliśmy partnera, który z jednej strony rozumie specyfikę potrzeb startupu, z drugiej ma doświadczeniem w prowadzenia działań na szeroką skalę w środowisku międzynarodowym. Proomni spełnia oba te warunki – mówi Andres Vergara, CMO Doconomy.

Proomni, agencja digital media z Grupy Komunikacja Plus, w listopadzie uruchomiła globalną kampanię online na 19 rynkach, zlokalizowanych na czterech kontynentach, w tym w USA, Kanadzie, Meksyku, Japonii, Chinach, Tajwanie, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Austrii, Irlandii, krajach Beneluxu i skandynawskich. Dodatkowo, agencja kreatywna Follow Vision przygotowuje dla Doconomy materiały graficzne na rynek międzynarodowy.

– Doconomy to kolejny nowy klient w portfolio Proomni pozyskany w tym roku. Istotnym dla nas jest fakt, że jest to współpraca obejmująca wiele rynków, co pozwoliło nam na zbudowanie efektywnego, skalowalnego rozwiązania dla marketera. Z drugiej strony Doconomy to marka która działa na rzecz ochrony środowiska i budowania świadomości klimatycznej, co jest bardzo bliskie misji Grupy Komunikacja Plus – mówi Błażej Soniewicki, CEO Proomni i Dodaj Media w Grupie Komunikacja Plus.

Za strategiczny nadzór nad projektem po stronie Proomni odpowiada Błażej Soniewicki, CEO spółki i Monika Modrzejewska, Head of Digital Marketing, natomiast po stronie Follow Vision prace koordynuje Małgorzata Antkowiak Bocian, Account Manager.

Comments

comments

69
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...