Grupa dotPR zmienia się w dotrelations

Informacja Prasowa - 05.04.2018
55

Grupa dotPR zmienia się w dotrelations

Po 10 latach na rynku Grupa dotPR stawia na ujednolicenie usług oraz struktur. Od teraz funkcjonuje jako dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, łącząc dotychczasowe kompetencje zbudowane wokół marek dotPR oraz Get More Social.

Grupa dotPR, właściciel marek dotPR (agencja PR), Get More Social (agencja social media) oraz dotVisual (zespół kreatywny) integruje wszystkie dotychczasowe usługi i stawia na synergię – kompetencji oraz struktur. W ramach rebrandingu agencji powstały: spójna i kompleksowa oferta usług z obszaru szeroko pojętej komunikacji, nowa struktura stanowisk, nowa identyfikacja wizualna marki, w tym strona internetowa www.dotrelations.pl.

– Od 10 lat wspieramy realizację celów strategicznych naszych klientów, zajmując się komunikacją firm, produktów, wydarzeń czy usług. Do niedawna dzieliliśmy pracę między marki własne wyspecjalizowane albo w działaniach definiowanych jako przynależne do PR, czyli „klasycznych” mediów, albo do social media & digital, podczas gdy podział ten, w praktyce, coraz bardziej się zaciera. Ewoluował także sam zakres naszych usług. Już od dawna zajmujemy się szerokim spectrum działań z zakresu komunikacji, prowadząc projekty m.in. z obszarów influencer marketing, employer branding, organizacja i promocja eventów. Dlatego proces transformacji w dotrelations to nie rewolucja, a naturalna ewolucja naszej agencji – mówi Krzysztof Skowronek, co-owner dotrelations.

– Niezależnie od tego, jak szybko rozwija się technologia i nowe, coraz bardziej wyrafinowane kanały komunikacji, na końcu procesu nadal jest człowiek. Dlatego w naszej pracy liczą się relacje – ich nawiązanie, rozbudowa i skuteczne podtrzymywanie – dodaje Adrian Łaźniewski, co-owner dotrelations. Relacje to także słowo-klucz we współpracy z naszymi klientami oraz w filozofii pracy od początku istnienia agencji. Zamiast ilości, cenimy jakość. Zamiast działań z automatu, stawiamy na zaangażowanie i indywidualne podejście.

Agencja dotrelations, po zakończonym procesie rebrandingu, to łącznie niemal 50 specjalistów od komunikacji, z doświadczeniem m.in. w działaniach: public & media relations, social media & digital marketing, influencer marketing, employer branding, eventy, strategia & doradztwo. Łącząc dotychczasowe usługi w jednym kompleksowym portfolio, agencja chce swobodniej realizować projekty integrujące różne obszary komunikacji. W tym pomóc ma również nowa struktura agencji, która wyodrębniła się w wyniku rekrutacji zewnętrznych i wewnętrznych.

Pionem operacyjnym agencji dotrelations kieruje centralnie Adam Ścibior (Chief Operating Officer), poprzednio Social Media Director w agencji Get More Social. Zajmie się nadzorem nad płynnością pracy wszystkich działów, synergią usług oraz kontrolą bieżących procesów.

Nad poszczególnymi działami agencji oraz pracą operacyjną czuwają: Marta Bartoszczyk (Head of PR), Zuzanna Adamowicz (Head of Social Media), Hanna Gałczyńska (Head of Projects).

Dział strategii & sprzedaży, któremu niezmiennie szefuje Daria Wiśniewska (Strategy Director) został rozbudowany do 6 etatów, wzbogacając się o stanowiska: Art Director, Senior Strategy Manager, Researcher.

Nowo utworzone stanowisko, Communications Director, objęła Daria Duszyńska-Sałata, poprzednio PR Director w agencji dotPR. Będzie odpowiedzialna za komunikację marki dotrelations, komunikację wewnętrzną i optymalizację procesów oraz wsparcie strategiczne w rozwoju firmy.

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...