Grupa Bakalland rozszerza współpracę z 38PR & Content Communication

Redakcja PR - 27.08.2018
257

Grupa Bakalland rozszerza współpracę z 38PR & Content Communication

38PR & Content Communication w ramach kontynuacji działań na rzecz Grupy Bakalland od sierpnia 2018 realizuje kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego, produktowego, a także strategię contentową dla dwóch czołowych marek. Agencja kontynuuje kilkuletnią pracę z marką Bakalland, liderem rynku bakalii i batonów zbożowych oraz rozpoczyna współpracę z marką Delecta, jedną z wiodących marek na rynku produktów do pieczenia, deserów tradycyjnych oraz słodkich deserów instant.

Agencja 38PR & Content Communication obsługuje Grupę Bakalland od 2014 roku. W wyniku ogłoszonego w tym roku przetargu współpraca została przedłużona, a do portfolio agencji dołączyła również marka Delecta, która od 2015 roku stanowi część Grupy Kapitałowej Bakalland.

Do zadań agencji należy przygotowanie nowej strategii komunikacji dla obu marek, a także kompleksowe działania z zakresu media relations (PR korporacyjny, marek i produktowy), wsparcie projektów contentowych, m.in. współpraca z influencerami oraz prowadzenie komunikacji w social mediach marki Bakalland.

Nadzór strategiczny nad projektem sprawują Katarzyna Życińska i Martyna Solińska, a dla poszczególnych brandów pracować będą: Agnieszka Cieślarek i Marta Rutkowska dla Bakalland oraz Magdalena Galant i Katarzyna Pasikowska dla Delecta. Działania socialmediowe prowadzą Hubert Walkowicz i Elizabet Araj, a mediowe – Rafał Taranowski.

Od początku działalności, celem firmy jest tworzenie i dostarczanie konsumentom zdrowej, pełnej wartościowych składników żywności. Firma jako lider i ekspert na rynku buduje świadomość korelacji pomiędzy zdrowiem a właściwą dietą.

Delecta to marka spożywcza z wieloletnią tradycją, ciesząca się zaufaniem konsumentów, ceniona za szczerość, autentyczność i wysoką jakość oferowanych produktów. Choć marka Delecta w tym roku obchodzi 25-lecie swojego istnienia, to tradycja produkcyjna zakładu we Włocławku sięga aż 1816 roku. Marka oferuje konsumentom szeroki wybór deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast. W portfelu producenta znaleźć można również markę Anatol – niskoprzetworzoną, zbożową kawę ekspresową w saszetkach, a także zupy w proszku, w tradycyjnych polskich smakach. Firma stale rozszerza swój asortyment, dopasowując go do dynamicznie zmieniających się upodobań klientów. Dbałość o doskonały smak oraz czysty skład, to motto, przyświecające wszystkim produktom marki. Delecta od 2015 roku wchodzi w skład grupy kapitałowej Bakalland.

 

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...