Grayling dla Park of Poland i Suntago Wodny Świat

Informacja Prasowa - 07.02.2020
127

Grayling dla Park of Poland i Suntago Wodny Świat

Od 1 stycznia br. agencja Grayling Poland odpowiada za działania PR największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago w Park of Poland. Jego otwarcie nastąpi już 20 lutego br.

Grayling Poland rozpoczął kompleksową obsługę PR Park of Poland i Suntago Wodny Świat. W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za wszystkie obszary działań PR w tym: komunikację lifestylową, korporacyjną, kryzysową oraz doradztwo strategiczne. Agencja prowadzi też biuro prasowe i koordynuje współpracę z blogerami. W związku ze zbliżającym się otwarciem parku, Grayling tworzy koncepcje kreatywne eventów i zajmuje się ich realizacją.

„Suntago Wodny Świat i Park of Poland to unikalna w skali europejskiej inwestycja, a przede wszystkim miejsce, jakiego w Polsce do tej pory nie było. Cieszymy się, że możemy być częścią zespołu Park of Poland i brać udział w tym ekscytującym projekcie, który już na długo przed otwarciem cieszył się ogromnym zainteresowaniem mediów i konsumentów. Nie możemy się doczekać pracy pod palmami!” – mówi Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego Grayling Poland.

Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy k/ Mszczonowa. Od momentu otwarcia parku będzie można cieszyć się wieloma atrakcjami w trzech różnych strefach tematycznych w tropikalnej temperaturze 32 stopni Celsjusza, w otoczeniu ponad 740 palm przywiezionych z egzotycznych zakątków świata. Park of Poland i Suntago Wodny Świat będą miejscami zarówno dla gości, którzy przyjadą na kilka godzin, jak i dla wielbicieli tropikalnego klimatu, którzy chcą się cieszyć wakacyjną atmosferą jeszcze dłużej. Dla tej grupy przeznaczona będzie wygodna baza noclegowa Suntago Village. Już na wiosnę tego roku do dyspozycji gości będą 92 w pełni wyposażone, nowoczesne domki modułowe ze strefami zabaw dla dzieci, przestrzenią do grillowania, centralnym budynkiem oraz recepcją z mini sklepem. W ramach kolejnych etapów inwestycji planowana jest m.in. budowa kompleksu hotelowego Holiday Resort i światowej klasy parku rozrywki. Budowa Suntago rozpoczęła się w maju 2017 r., a dotychczasowy koszt inwestycji wyniósł 170 mln EUR.

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...