Gosia i Radosław Majdan, Kasia Bonda i inni w kampanii SZLACHETNEJ PACZKI „Za dobre rzeczy się płaci”

Informacja Prasowa - 11.12.2017
86

Gosia i Radosław Majdan, Kasia Bonda i inni w kampanii SZLACHETNEJ PACZKI „Za dobre rzeczy się płaci”

Szlachetna Paczka ruszyła z nową kampanią społeczną „Za dobre rzeczy się płaci”. Twórcy w zabawny sposób zwracają uwagę na to, dlaczego należy wpłacać na Szlachetną Paczkę, i pokazują, że zrobienie paczki to tylko pierwszy krok na drodze do mądrego pomagania. 

Kampania będzie prowadzona głównie w internecie i jest kierowana do wszystkich, którzy brali udział w przygotowaniu pomocy w ramach Szlachetnej Paczki. Celem kampanii jest wytłumaczenie, dlaczego warto wpłacać na Szlachetną Paczkę. Spot będzie publikowany za pośrednictwem kanałów social mediowych zaangażowanych gwiazd oraz w telewizyjnych stacjach partnerskich.

Główne przesłanie filmu mówi o tym, że za dobre rzeczy się płaci. Polacy są przyzwyczajeni do tego, że korzystając z pewnych usług, nie liczą kosztów, tylko zwracają uwagę wyłącznie na jakość. Twórcy spotu przypominają, że wszystko co dobre kosztuje – również dobrze zaprojektowana pomoc. W spocie występują Gosia i Radosław Majdanowie, Karolina Pilarczyk (mistrzyni Europy w drifcie), Kasia Bonda, Matteo Brunetti (finalista programu „Masterchef”), organizatorzy Runmaggedonu oraz Youtuberzy: Y – Iluzjonista, twórca kanału MagicofY, CyberMarian i Wojtek Szumański.

– Szlachetna Paczka jest projektem wyjątkowym, fenomenem na skalę światową. Nikt na świecie nie zorganizował tak wielkiego i specjalistycznego systemu, który z jednej strony sprawdzałby, kto jest potrzebujący, a następnie tworzyłby całą infrastrukturę dla darczyńców, by angażować ich w pomoc. Wszystko to sprawia, że po raz pierwszy mamy w Polsce – i w ogóle na świecie! – pomoc, która bardziej przypomina usługę luksusową, niż tradycyjnie rozumianą działalność charytatywną – tłumaczy Małgorzata Rozenek-Majdan. – Paczka to pomoc luksusowa zarówno dla tych, którzy ją otrzymują, jak i dla tych, którzy pomagają. I jest to pomoc, która działa na masową skalę, pozwala na zmianę postaw, sprawia radość i umożliwia trwałą zmianę na lepsze. Razem z Radkiem zawsze doceniamy sposób, w jaki rzeczy są przemyślane i nam „podane”. Szlachetna Paczka urzekła nas poziomem organizacji i mądrością działania. Głęboko wierzę, że ta kampania nakłoni każdego Polaka, aby wpłacił na Szlachetną Paczkę – po to, by właśnie takiej pomocy i dobra było jeszcze więcej.

– SZLACHETNA PACZKA, za którą stoi Stowarzyszenie WIOSNA, to potężna organizacja, odpowiadająca za to, aby ludziom chciało się pomagać sobie nawzajem. Jedyna różnica między PACZKĄ a „zwykłą” firmą jest taka, że firma sprzedaje produkt czy usługę, a my oferujemy dobro – wyjaśnia Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny ds. mediów, influencerów i biznesu w SZLACHETNEJ PACZCE. – Od początku istnienia PACZKI zaangażowało się w nią ponad 4 miliony Polaków, a wartość dotychczas przekazanej pomocy to prawie ćwierć miliarda złotych! Tylko podczas ostatniej edycji pomogliśmy tylu

potrzebującym, ilu zamieszkuje Rzeszów. Jestem szczęśliwy i dumny, że PACZKĘ wspiera tyle osób, że dla tylu szlachetnych ludzi jest ona ważna. Ale wyobraźmy sobie, o ile większa byłaby skala pomocy, gdyby każdy z nas wpłacił dziś kilka złotych, dał napiwek PACZCE za dobrze wykonaną pracę. Ile dobra dzięki temu byśmy uzyskali? Ilu osobom udałoby się jeszcze bardziej pomóc? To od decyzji każdego z nas zależy, ile dobra uda się wygenerować w ten sposób dzięki wpłatom.

Comments

comments

86
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...