GO SPORT z nową agencją PR – Big Picture wygrywa przetarg
GO SPORT z nową agencją PR – Big Picture wygrywa przetarg
Firma GO Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, wyróżniona tytułem agencji PR roku 2017 i 2018. Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Wybór nowej agencji PR to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę. Agencja dołącza do zespołu domu mediowego RL Media, powołanego w 2017 r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego, oraz agencji Change Serviceplan, by wspólnie pokierować komunikacją GO Sport na polskim rynku.
GO Sport to jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce, z asortymentem sportowym w niemal wszystkich popularnych kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Oferuje produkty dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i stopnia zaawansowania umiejętności
w danej dziedzinie.
Francuska grupa kapitałowa GO Sport to ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). GO Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide. Ponadto GO Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon.
Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy
w obszarze PR. Zaplanowane aktywności obejmą media relacje, obsługę biura prasowego oraz działania w ramach programu influencerskiego. Całość aktywności wspierać będzie wdrażanie nowej platformy komunikacji marki w Polsce oraz budowanie jej świadomości.
Wsparcie PR otrzymają kluczowe dla marki kampanie sezonowe, promocje okazyjne, a także trwające projekty specjalne z zakresu influencer marketingu m.in. program trenerski #GOCoaching z darmowymi treningami dla konsumentów czy #AmbasadorGOSport rekrutujący osoby zaangażowane w sport i promujące zdrowy tryb życia.
Działania zaplanowane na 2019 rok poza bieżącymi kampaniami, to także obchody 20 lat
GO Sport w Polsce. Z okazji okrągłej rocznicy planowane są dodatkowe aktywacje wizerunkowe. W pierwszym kwartale roku marka wdroży również dodatkowe rozwiązania technologiczne poszerzające kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną.
„Budując wizerunek tak dużego gracza na rynku jakim jest GO Sport, stawiamy na eksperckość. Marka posiada bardzo szerokie portfolio dyscyplin w ofercie, a każda z nich poparta jest cennym know-how’em, pochodzącym od najlepszych specjalistów. Sportowa encyklopedia zbudowana na doświadczeniu trenerów, zawodników profesjonalnych i amatorów, pasjonatów sportu i rekreacji, początkujących i zaawansowanych, czyli wszystkich dla których jest GO Sport. 40-toletnia historia globalna z czego 20-toletni staż w Polsce, to wiedza poparta zaufaniem milionów klientów. Wierzymy, że dzięki wdrożeniu nowej spójnej strategii komunikacji w oparciu o przemyślane założenia, ścisłej współpracy z agencją PR, agencją reklamową i domem mediowym, możemy wzmocnić świadomość marki GO Sport wśród liderów opinii: dziennikarzy oraz influencerów, którzy są tzw. tubą komunikacyjną i pozwolą nam dotrzeć bezpośrednio do konsumentów.” – mówi Magdalena Stępień, Specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.
Projekt będzie prowadzony przez zespół lifestyle Big Picture, koordynowany przez Helenę Korniejew. Marką na co dzień zarządzać będzie Monika Roth, PR Consultant, posiadająca szerokie doświadczenie w obsłudze marek sportowych i lifestylowych.