Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

Informacja Prasowa - 11.03.2019
284

Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała partnera w zakresie działań PR. Od marca za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Triple PR.

Zespół Triple PR zajmie się przede wszystkim doradztwem wizerunkowym dla Global Shopper Marketing. Do zadań Agencji należeć będą ponadto działania z zakresu Media Relations, a także PR-u osobistego i eksperckiego. Działania obejmą media marketingowe, biznesowe oraz branżowe. Triple PR wesprze Klienta w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.

Pięć lat na rynku pozwoliło nam ugruntować naszą pozycję biznesową. W 2019 roku chcemy skupić się na dalszym rozwoju spółki i działaniach wizerunkowych. Wybraliśmy Triple PR doceniając doświadczenie kierunkowe i zrozumienie naszego biznesu – mówi Maciej Olipra, Managing Director, Global Shopper Marketing.

Global Shopper Marketing to niezależna polska agencja świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek. Firma kompleksowo podchodzi do realizowanych projektów umiejętnie łącząc dla swoich klientów kompetencje z zakresu trade i brand marketingu. Agencja koncentruje się na strategii, innowacyjności oraz najwyższej jakości kreacji, oferując produkcję nawet najbardziej skomplikowanych realizacji. Celem agencji jest tworzenie unikalnych rozwiązań wspierających budowanie silnych marek i przynoszących realne korzyści biznesowe. W portfolio Global Shopper Marketing znaleźli się tacy gracze jak m.in.: Heineken, Red Bull,  Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, STOCK, Żabka czy Electrolux.

Za projekt po stronie Triple PR odpowiadają Martyna Kempińska, PR Manager i Aneta Gałka, PR Specialist.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Prowadzi działania zarówno z zakresu PR-u produktowego, jak i korporacyjnego, przede wszystkim dla klientów z branży: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG i wnętrzarsko-budowlanej. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu media relations oraz content marketingu. Agencja posiada również w swoim portfolio szkolenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę współczesnych mediów.

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...