Gatta rozpoczyna współpracę z agencją WebTalk
Do portfolio klientów agencji digitalowej WebTalk dołączyła marka Gatta, lider wyrobów pończoszniczych w Polsce. Firmy rozpoczęły współpracę w marcu br., a w ramach zawartej umowy, agencja zajmie się kompleksową obsługą marki w social mediach.
Do zadań WebTalk należy wdrażanie opracowanej strategii komunikacji marki Gatta w social mediach, włączając w to m.in. kompleksową obsługę kanałów na Facebooku i Instagramie oraz koordynację współpracy z influencerami. Na potrzeby komunikacji WebTalk przygotowuje także autorski content zdjęciowy. Agencja realizuje ponadto działania reklamowe w mediach społecznościowych i kampanie performance marketingowe.
„Social media to dla nas bardzo ważny kanał komunikacji. Przy tak ogromnej ilości nowych kolekcji, wzorów, kolorów i funkcji naszych produktów media społecznościowe i stały kontakt z konsumentami jest dla nas kluczowym elementem działań” – komentuje Małgorzata Barton, brand manager marki Gatta.
Z ramienia agencji za obsługę marki Gatta odpowiadają Anna Luberska, Social Media Manager oraz Monika Poniatowska-Mazurek, Social Media Specialist.