Gabriela Wolak buduje dział „Business Growth” w ContentHouse

Informacja Prasowa - 18.04.2019
58

Gabriela Wolak buduje dział „Business Growth” w ContentHouse

Gabriela Wolak buduje dział „Business Growth” w ContentHouse

 Nowa rola w krakowskiej agencji content marketingowej ContentHouse została powierzona Gabrieli Wolak. Jako Business Growth Manager zadba ona o usprawnienie procesów handlowych i stworzenie pionu „Business Growth” w strukturze agencji.

 Nowa członkini zespołu ContentHouse przez całą karierę zawodową związana jest z handlem, realizując działania sprzedażowe dla wielu branż. Business Growth Manager dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole sprzedażowym FreshMail, gdzie odpowiadała za poszerzanie grona nowych klientów oraz reprezentowanie firmy jako prelegent na konferencjach i szkoleniach marketingowych.

Dołączenie Gabrieli Wolak do zespołu to kolejny etap rozwoju naszej agencji. Wraz z jej pojawieniem się na pokładzie ContentHouse, rozpoczynamy budowę i rozwój nowego, ważnego działu w naszej strukturze. Jestem przekonany, że duże doświadczenie oraz niezwykła osobowość Gabrieli przyczynią się do poszerzania portfolio i stworzenia zupełnie nowej jakości naszych relacji z klientami – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Gabriela Wolak z wykształcenia jest absolwentką filologii polskiej i to język, szczególnie ten sprzedażowy, obok dobrej kuchni jest jej największą pasją.

Objęcie tego stanowiska jest dla mnie jednocześnie wielką radością i sporym wyzwaniem, ponieważ jestem odpowiedzialna za inicjowanie i rekomendowanie zmian, które podniosą biznesową wydajność agencji. Oznacza to bezustanne poddawanie w wątpliwość już istniejących procesów lub kwestionowanie wcześniejszych decyzji o ich braku. Dopilnowanie, by wszystkie zmiany przebiegały lekko, to fascynujące zadanie, wymagające od mnie każdego dnia rozgrywania wielu piłek jednocześnie.

Mocno wierzę w produkt i ludzi, z którymi mam okazję teraz pracować. Ta zmiana, zachodzi o tyle łatwiej, że mogę korzystać ze wsparcia nowych kolegów i przełożonego – mówi Gabriela Wolak, Business Growth Manager.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...