Ewa Lotko Senior SEM Managerem w SalesTube

Informacja Prasowa - 15.01.2019
296

Ewa Lotko Senior SEM Managerem w SalesTube

SalesTube wzmacnia kadrę menadżerską

– Ewa Lotko Senior SEM Managerem

SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence Directora, który w grudniu ub.r. przeszedł do SalesTube z Booking.com.

Ewa Lotko jest ekspertem Search Engine Marketing (SEM) z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Pracowała m.in. w Adequate Poland  oraz intymnosc.pl. Przez ostatnie 6 lat była związana z agencją GroupM, gdzie jako Team Leader SEM odpowiadała za PPC oraz optymalizację kampanii AdWords m.in. dla takich klientów jak: Alior Bank, Leroy Merlin, KappAhl, Wittchen, Biedronka, NIVEA, Nestlé, czy AVON.

Od stycznia Ewa Lotko dołączyła do kadry menadżerskiej SalesTube. Jako Senior SEM Manager będzie odpowiedzialna za budowanie wysokiej jakości produktów  SEM, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach oraz efektywności biznesowej prowadzonych kampanii. Do zadań Ewy będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów, usprawnienie wewnętrznych procesów nowo biznesowych oraz planowanie  i wspieranie ścieżek rozwoju członków zespołu.

SalesTube to najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One, która współpracuje blisko z takimi globalnymi graczami i inicjatorami zmian jak Google i Facebook.  Konsekwentnie poszerza swoje kompetencje i wzmacnia zespół specjalistów. Jest oficjalnym resellerem Google Analytics 360, a w lipcu ub.r., jako jedna z nielicznych agencji, SalesTube otrzymał tytuł oficjalnego Sales Partner w nowym programie Google Marketing Platform, przyznawany partnerom wyróżniającym się wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem w pracy z narzędziami Google. Wtedy również Sales Tube powołał dedykowany zespół ekspertów, specjalizujących się w integracji narzędzi technologicznych, tj. DoubleClick oraz Google Analytics 360 w ekosystemie biznesowym Klienta, wprowadzając tym samym nowy model współpracy z klientem oparty na digital consultingu. Najwyższe kompetencje analityczne oraz doświadczenie zespołu doceniła ostatnio Grupa Wirtualna Polska Holding, dla której SalesTube rozpoczął jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. Implementacja narzędzi  GA obejmie ponad 60 serwisów GWP.

***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą
na rynku od 2013 roku. Zatrudnia niemal 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne.
Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są
z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google. Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.

Do Group One należą ​3 domy mediowe​: Value Media – wyróżniony tytułem Dom Mediowy Roku 2017, RL Media – stworzony z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz Mediaplus – największy w Europie niezależny dom mediowy; ​2 full serwisowe agencje kreatywne​: Change Serviceplan– zdobywca dwóch nagród na Cannes Lions i GONG – nagrodzona tytułem Interaktywnej Agencji Roku 2014 i 2015; ​agencja one stop shop for e-commerce​: SalesTube – wyróżniona jako pierwsza w Europie za najlepsze działania dla L’Oreal; ​agencja branded content​: Labcon – specjalizująca się w tworzeniu strategii, produkcji
i zarządzaniu treściami na platformach społecznościowych oraz Media Ready (video content masters) – agencja, specjalizująca się w tworzeniu kreatywnego contentu video​. Właścicielska struktura i niezależność Group One, pozwalają na elastyczność i szybkie reagowanie, by dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. Model „Dom Komunikacji”
i bliska współpraca pomiędzy wszystkimi podmiotami w grupie, sprawia, że Group One oferuje kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody.

W tegorocznej edycji Effie Awards 2018 podmioty Group One otrzymały aż 11 statuetek.

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...