Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

Informacja Prasowa - 31.08.2020
63

Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

Do grona klientów Communication Unlimited dołączyła platforma zakupowa zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczychEverli.pl (dawna nazwa Szopi.pl).

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego do kampanii rebrandingowej.

Szopi z początkiem 2020 r. został przejęty przez spółkę Supermercato24 (to marketplace działający we Włoszech). Cała grupa właśnie przeszła rebranding, a nowa nazwa Everli ma pomóc firmie w ekspansji międzynarodowej. W zasięgu platformy Everli w Polsce jest już ok. 7 mln osób mieszkających w 15 miastach, a do końca roku usługa ma zostać uruchomiona w kolejnych.

Pandemia koronawirusa miała pozytywny wpływ na wyniki platformy Everli.pl. Dzięki platformie zakupowej on-line coraz większa grupa konsumentów może zapomnieć o trudach robienia zakupów i osiągnąć spokój ducha w dobie Covid-19. W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez poprzednie trzy lata działalności. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225 proc.

Za pośrednictwem platformy Everli.pl klienci zrobią zakupy online bez wychodzenia z domu w topowych supermarketach Carrefour, Auchan, Biedronka i Lidl. Zajmuje się nimi szoper Everli, który dostarcza je z supermarketu prosto do domu, nawet tego samego dnia. Z Everli klienci mogą zrobić zakupy o dowolnej porze i w każdej chwili oraz wybrać najdogodniejszy czas dostawy zakupów do domu. Zamówienie jest dostarczane bezkontaktowo pod drzwi a same zakupy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa, w maseczce i rękawiczkach.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...