Erik Rylski, manager z bogatym amerykańskim i europejskim doświadczeniem, dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko Chief Marketing Officer

Informacja Prasowa - 14.11.2023
120

Grupa Selena wzmacnia marketing – Erik Rylski dołącza do zespołu

Erik Rylski, manager z bogatym amerykańskim i europejskim doświadczeniem, dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko Chief Marketing Officer. Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability.

Zgodnie z deklaracjami prezesa Grupy, Sławomira Majchrowskiego, duży akcent w działaniach firmy będzie położony na aktywności marketingowe. Tym samym utworzone zostało nowe stanowisko w strukturach firmy CMO, które objął Erik Rylski. Rylski ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym i innowacyjnym, które nabył w globalnych organizacjach technologicznych i materiałów budowlanych. Swoje kompetencje rozwijał tworząc nowe produkty i programy marketingowe. Realizowane projekty obejmowały szerokie spektrum technologii, w tym SaaS, IoT, analitykę predykcyjną i sztuczną inteligencję, aplikacje mobilne, zdalne monitorowanie i zaawansowane czujniki.

Rylski specjalizuje się w zarządzaniu marketingiem i produktem oraz tworzeniu nowych organizacji i systemów. Do swoich głównych osiągnięć zawodowych zalicza stworzenie przełomowej platformy produktowej i marki SaaS o wartości ponad 170 milionów dolarów, wdrożenie i komercjalizację dziesiątek innowacyjnych produktów, a także tworzenie skutecznych i wydajnych organizacji marketingowych.

Erik Rylski posiada bogate doświadczenie na rynku amerykańskim, gdzie pełnił managerskie stanowiska, co stanowi wartość dodatnią dla Grupy Selena, jednego z czołowych producentów i dystrybutorów chemii budowlanej. Przed dołączeniem do Seleny pracował dla FLIR Systems tworzącej innowacyjne rozwiązania oparte na systemach obrazowania termicznego, obrazowania w świetle widzialnym i innych technologiach sensorycznych, a także zaawansowanym wykrywaniu zagrożeń. Wcześniej związany był z Honeywell – globalną korporacją, opracowującą i produkującą technologie m.in. z zakresu automatyki przemysłowej, bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej budynków. Pracował także w firmie Emerson, która jest światowym liderem technologii i oprogramowania przemysłowego, dostarczającym innowacyjne rozwiązania programistyczne i inżynieryjne. Początki jego kariery to branża materiałów budowlanych – koncern Aalborg Portland.

Erik Rylski jest absolwentem Wydziału Budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Katz Graduate School of Business przy University of Pittsburgh.

 

 

Comments

comments

120
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...