string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/z23079304IERRobert-Kubica-1200x500.jpg');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/z23079304IERRobert-Kubica-1200x500.jpg"
Raport SentiOne
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 spowodował niemałe zamieszanie w polskim internecie. Poniżej przedstawiamy wyniki przygotowanego przez SentiOne raportu dotyczącego „efektu Kubicy”.
Najwiecej wzmianek na temat Kubicy pojawiało się oczywiście w czwartek, kiedy oficjalnie ogłoszono jego przyszłoroczny start w zespole Williamsa.
Całkowity zasięg dyskusji o Kubicy objął aż 308 mln wyświetleń!
Zdecydowana większość (92%) była autorstwa mężczyzn, którzy najchętniej wypowiadali się na blogu powrotroberta.blogspot.com.
Wśród kobiet dominował Twitter.
Liderami opinii okazali się, w przypadku Facebooka portal Sport.pl, a na Twitterze oficjalne konto Formuły 1.
Pełny raport można przeczytać tutaj: Robert Kubica - Raport Świadomości Marki
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...