„Efekt Kubicy” w polskim internecie

Redakcja PR - 26.11.2018
145

Raport SentiOne

Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 spowodował niemałe zamieszanie w polskim internecie. Poniżej przedstawiamy wyniki przygotowanego przez SentiOne raportu dotyczącego „efektu Kubicy”.

Najwiecej wzmianek na temat Kubicy pojawiało się oczywiście w czwartek, kiedy oficjalnie ogłoszono jego przyszłoroczny start w zespole Williamsa.

 

Całkowity zasięg dyskusji o Kubicy objął aż 308 mln wyświetleń!

 

 

Zdecydowana większość (92%) była autorstwa mężczyzn, którzy najchętniej wypowiadali się na blogu powrotroberta.blogspot.com.

Wśród kobiet dominował Twitter.

Liderami opinii okazali się, w przypadku Facebooka portal Sport.pl, a na Twitterze oficjalne konto Formuły 1.

 

Pełny raport można przeczytać tutaj: Robert Kubica - Raport Świadomości Marki

Comments

comments

145
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...