string(101) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/IMG_0076-1200x500.jpg');"
string(75) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/IMG_0076-1200x500.jpg"
E-PR - podstawy
E-PR
W przeszłości posługiwano się sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet. Obecnie branża posługuje się coraz częściej sformułowaniem digital PR.
Narzędzia
Do narzędzi e-PR (inaczej też nazywanego net PR) można zaliczyć:
- biuro prasowe online
- konferencje prasowe online
- mailingi
- elementy marketingu wirusowego
- działania NPRS
- konkursy online
- narzędzia platform VIDEO
Cele
- budowa wizerunku
- budowa społeczności internetowych wokół danego projektu
- zwiększanie rozpoznawalności marki wśród internautów
- zwiększenie efektywności działań w wypadku zarządzania kryzysowego
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...